Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2.
20px-Disambig-icon.png Dla wersji broni z Call of Duty: Modern Warfare 3, patrz MP9.

TMP (wł. Steyr TMP, a z plików gry MP9) – pistolet automatyczny produkcji austriackiej pojawiający się w Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz Call of Duty: Online.

Call of Duty: Modern Warfare 2[]

Kampania[]

TMP pojawia się jako standardowa broń poboczna na wyposażeniu OpFor, ochrony lotniska im. Zachajewa, Wewnętrznego Kręgu oraz członków Kompanii Cieni. Broń występuje zarówno w wersji akimbo jak i bez dodatków. Gracz będzie mógł skorzystać z tej broni w następujących misjach:

Pistolet ten charakteryzuje się średnimi obrażeniami i jest skuteczny na dość krótkim zasięgu, ma jednak wysoką szybkostrzelność i pojemny magazynek. Wysoce wskazana podczas etapów na krótkim dystansie, w przeciwnym razie lepiej ją unikać.

Multiplayer[]

TMP jest do odblokowania na 56. poziomie. Wśród broni w klasie wyróżnia się wysoką szybkostrzelnością, cierpi jednak z powodu skromnego zapasu amunicji, małego magazynku, nieregularnego podrzutu celownika oraz silnego błysku, który utrudnia walkę osobom korzystającym z celownika mechanicznego. Z powodu swoich parametrów podczas korzystania z broni zalecany jest atut Kieszonkowiec oraz powiększone magazynki zwiększające wartość bojową broni, a niezalecany akimbo, który nawet u graczy korzystających z atutu Pewne celowanie nie jest zbyt celny. Zamiast atut Kieszonkowiec gracz może rozważyć atut Padlinożerca, dzięki któremu TMP staje się czymś więcej niż bronią poboczną.

Dostępne dodatki[]

Call of Duty: Online[]

(do uzupełnienia

Ciekawostki[]

Advertisement