FANDOM

MW2icontr
20px-Disambig-icon.png Dla wersji broni z Call of Duty: Modern Warfare 3, patrz MP9.

TMP (wł. Steyr TMP, a z plików gry MP9) – pistolet automatyczny produkcji austriackiej pojawiający się w Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz Call of Duty: Online.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Kampania Edytuj

TMP pojawia się jako standardowa broń poboczna na wyposażeniu OpFor, ochrony lotniska im. Zachajewa, Wewnętrznego Kręgu oraz członków Kompanii Cieni. Broń występuje zarówno w wersji akimbo jak i bez dodatków. Gracz będzie mógł skorzystać z tej broni w następujących misjach:

Pistolet ten charakteryzuje się średnimi obrażeniami i jest skuteczny na dość krótkim zasięgu, ma jednak wysoką szybkostrzelność i pojemny magazynek. Wysoce wskazana podczas etapów na krótkim dystansie, w przeciwnym razie lepiej ją unikać.

MultiplayerEdytuj

TMP jest do odblokowania na 56. poziomie. Wśród broni w klasie wyróżnia się wysoką szybkostrzelnością, cierpi jednak z powodu skromnego zapasu amunicji, małego magazynku, nieregularnego podrzutu celownika oraz silnego błysku, który utrudnia walkę osobom korzystającym z celownika mechanicznego. Z powodu swoich parametrów podczas korzystania z broni zalecany jest atut Kieszonkowiec oraz powiększone magazynki zwiększające wartość bojową broni, a niezalecany akimbo, który nawet u graczy korzystających z atutu Pewne celowanie nie jest zbyt celny. Zamiast atut Kieszonkowiec gracz może rozważyć atut Padlinożerca, dzięki któremu TMP staje się czymś więcej niż bronią poboczną.

Dostępne dodatki Edytuj

Call of Duty: Online Edytuj

(do uzupełnienia

Ciekawostki Edytuj

  • Animacja wersji akimbo TMP podczas wyłomu jest unikatowa.
  • TMP oraz MP9 z Call of Duty: Modern Warfare 3 to ta sama broń, na co wskazuje nazwa z plików gry oraz nazwa widniejąca na teksturze.