FANDOM

AWtopright
Tac-19 - strzelba występująca w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Kampania Edytuj

Broń pojawia się w kampanii. Głównie używana jest przez siły Atlasu. Jest bronią startową w misji "Ruch". Dostać ją jeszcze możemy po martwych kolosach Atlasu w misji "Armada".

Multiplayer Edytuj

Jest to pierwsza odblokowana strzelba. Dostępna jest od razu w jednej z gotowych klas.

Strzelba ta zadaje duże obrażenia. Strzela ona amunicją śrutową wystrzeliwując 8 pocisków. Zależnie od zasięgu zadających 50-30 obrażeń każdy czyli razem 400-240. Maksymalny zasięg to około 16 metrów.

Największą słabością strzelby jest jej szybkostrzelność gdyż strzela tylko 89 strzałami na minutę. Podczas poruszania się ze strzelbą, poruszamy się normalnie ze 100% prędkością.

Egzo Przetrwanie Edytuj

Broń ta pojawia się w trybie Egzo Przetrwanie. Koszt ulepszenia to 1 punkt. Jest również dostępna od razu po wybraniu klasy specjalisty. Używana jest też przez początkowych wrogów, którzy jednak tracą tą broń po obróceniu się mapy tracą ją na rzecz strzelby S-12.

Egzo Zombie Edytuj

Tutaj można kupić ją ze ściany i kosztuje 1500$. Jest bardzo efektowna na bliskim dystansie dzięki czemu można zabić kilka zombie na raz. Mimo to jej wadą jest wolne przeładowanie.

Dodatki Edytuj