FANDOM

MWtopright
20px-Disambig-icon.png Dla oryginalnej mapy występującej w Call of Duty 4: Modern Warfare , patrz Backlot.

Talsik Backlot – mapa trybu multiplayer do Call of Duty: Modern Warfare. Wydana została 8 kwietnia 2020 r. w ramach Sezonu 3. Mapa ta jest przeróbką oryginalnej mapy Backlot z Call of Duty 4: Modern Warfare. Dnia 11 października 2020 mapa wydana została dla Trybu Przetrwania w ramach Sezonu czwartego.

Opis Edytuj

To średnich rozmiarów mapa. Miasto to znane jest już z oryginalnej mapy Backlot z Call of Duty 4. Umiejscowiona jest w Urzykistanie. Na mapie znajduje się dużo pojazdów cywilnych oraz kilka czołgów. Zniszczony czołg stanowić może dobre schronienie, lecz pojazdy cywilne nie za bardzo, gdyż mogą one w każdej chwili eksplodować. Do większości budynków można wejść i strzelać ze snajperek z piętra. W tle widać dźwigi. Gdy gracze używają jakiegoś pojazdu latającego, umożliwiającego im widok od góry, mogą zobaczyć odwzorowaną mapę z pierwszej części Modern Warfare. Na mapie ścierają się ze sobą frakcje: Szakale i Ogary Piekieł.

Tryb Przetrwania Edytuj

Gracz startuje z pistoletem X16, 1 granatem odłamkowym i 1 granatem ogłuszającym.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W zwiastunie sezonu trzeciego, data Talsik Backlot to Dzień 7, 20:42:03.