FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr BO2topright AWtopright BO3topright MWRtopright MWtopright RealWorldtr

Technical – pojazd występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: Modern Warfare Remastered i Call of Duty: Modern Warfare. Najczęściej wyposażony jest w karabin maszynowy - M2 lub DSzK. .

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Występuje w większości misji na bliskim wschodzie używany przez ludzi Al-Asada i okazyjnie przez ultranacjonalistów m.in w misji "Śmierć z nieba".

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Pierwszy raz dwa takie pojazdy możemy zobaczyć w misji "Gracz drużynowy". W misji "Gniazdo szerszeni" jest używany przez brazylijską milicję. Kolejne Technicale możemy zobaczyć w misji "Wróg mojego wroga". Są to specjalne czarne wersję używane przez Kompanię Cieni uzbrojone w miniguny. Technicale używane przez terrorystów z OpFor możemy zobaczyć też w misji "Koniec gry".

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Pojazdy te pojawiają się w misjach: "Znowu to samo", "Zwrot do nadawcy" i "Do króliczej nory", gdzie są używane przez afrykańską milicję i Wewnętrzny Krąg.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

W misji "Stare rany" jest używany przez mudżahedinów, a misji "Cierp ze mną" jest używany przez SZP i może być użyty przez gracza.

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

Używana jest przez KVA w misji "Ruch".

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

(do uzupełnienia)

Galeria Edytuj

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Call of Duty: Black Ops III Edytuj