FANDOM

CoD1tr

The Eder Dam – jedenasta misja kampanii w Call of Duty.

OpisEdytuj

Sierżant Evans i kapitan Price zostali przeniesieni do Special Air Service. Ich zadaniem jest zneutralizowanie niemieckiej obrony przeciwlotniczej na tamie Eder oraz zniszczenie generatorów prądu. Evans wyposażony w Kar98k z lunetą i Stena rozpoczyna misję po jednej stronie tamy. Spotyka tam kilku przeciwników, których eliminuje i rusza dalej. Idąc wzdłuż tamy, podkłada ładunki wybuchowe i niszczy sześć dział nieprzyjaciela. W dokonaniu tego przeszkadzają mu pojedynczy niemieccy żołnierze. Po rozprawieniu się z nimi Evans wchodzi do wnętrza tamy, gdzie musi znaleźć i zniszczyć generatory. Już na wejściu spotyka dwóch żołnierzy przeciwnika, po czym zjeżdża windą. Tam czeka na niego więcej Niemców. Evans idzie dalej przez korytarze, pozbywając się nieprzyjaciół, aż dociera do kolejnej windy. Zjechawszy nią na dół, przechodzi jeszcze przez kilka kolejnych pomieszczeń i odnajduje generatory. Podkłada tam cztery ładunki wybuchowe i wychodzi przez następne drzwi na zewnątrz. Pozostaje mu jeszcze zniszczyć trzy działa przeciwlotnicze u podstaw tamy. Po wykonaniu zadania, Evans musi wrócić na górę, gdzie spotyka kapitana Price'a i sierżanta Watersa. Stamtąd uciekają skradzioną ciężarówką.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia