FANDOM

MW2icontr MW2CRtopright

Toad – członek Task Force 141, pojawiający się w misji "Niedokończone sprawy" w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered.

Życiorys

On razem z Archerem zapewniają wsparcie snajperskie drużynie prowadzonej przez Ghosta i Roacha. Przez większą część misji zachowuje on ciszę radiową, nie wypowiadając żadnej kwestii.

Ciekawostki

  • Gdy gracz go postrzeli (przy strzelaniu serią może on zginąć, należy oddać pojedynczy strzał) to krzyknie "Watch your fire!" (ang. "Patrz jak strzelasz!"). Jest to jedyny przypadek, w którym Toad mówi cokolwiek. Podobna sytuacja występuje w misji ''Nic po rosyjsku" w przypadku Kirłła.
    • Gdy gracz postrzeli Archera, wypowie on tą samą kwestię, tym samym głosem.
  • Na początku misji, może on zostać zabity poprzez granat lub minę claymore, jednak zrobienie tego nie wpłynie na nią w żaden sposób.
  • Dźwięk wystrzału jego karabinu snajperskiego jest podobny do wystrzału z karabinu Intervention. Podobna rzecz dzieje się z bronią Archera.
  • Oboje Toad i Archer używają tego samego modelu postaci Kapitana MacMillana z Call of Duty 4: Modern Warfare.
  • Toad to imię postaci z gry Super Mario.
  • Toad to po angielsku "ropucha".

Galeria