Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Ghosts, patrz Nóż do rzucania.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w Call of Duty: Black Ops II, patrz Topór bojowy.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w trybie zombie, patrz Przywracacz piekła.

Tomahawk – element wyposażenia oraz broń biała pojawiająca się w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops: Declassified i Call of Duty: Black Ops Cold War.

Call of Duty: Black Ops

Kampania

Tomahawk pojawia się jedynie w misji "Odrodzenie", w której Mason zabija przy jego pomocy dwóch przeciwników. W przeciwieństwie do odpowiednika broni w trybie multiplayer, nie może zostać rzucony, a jest wykorzystywany jedynie jako zamiennik noża

Wielu graczy

Tomahawk jest do kupienia za Pc wager green.png2000 najwcześniej na 4. poziomie. Jest to odpowiednik Noża do rzucania, ponieważ zabija dowolnego przeciwnika na jedno trafienie w dowolną część ciała bez względu na jego klasę oraz stan zdrowia. Gracz powinien zwrócić uwagę na fakt, że pomimo metalowej konstrukcji odbija się od powierzchni, a także innych graczy. Dodatkowo dzięki atutowi Watażka Pro może mieć aż 2 tomahawki w zapasie.

Tomahawk pełni też ważną rolę w trybie rozgrywki Kije i kamienie. Trafienie nim przeciwnika powoduje wyzerowanie ilości jego punktów oraz przyznanie 10 punktów rzucającemu.

Call of Duty: Black Ops: Declassified

Tomahawk pojawia się także tutaj i jest występuje w analogicznej roli, co w Call of Duty: Black Ops. (do uzupełnienia)

Ciekawostki

Call of Duty: Black Ops

  • Wersja tomahawka z trybu dla wielu graczy jest wyraźnie mniejsza od wersji z kampanii.
  • W trybie dla wielu graczy żołnierze Tropas oraz Op 40 korzystający z atutu Waga lekka mają dodatkowe Tomahawki przymocowane do paska na klatce piersiowej. Pełnią one jednak jedynie funkcje kosmetyczne i nie mogą z nich skorzystać.

Call of Duty: Black Ops: Declassified

  • W odróżnieniu od wersji z Call of Duty: Black Ops broń może się zdarzyć, że trafienie nie będzie śmiertelne. Stoi to w sprzeczności z opisem w grze.