FANDOM

Mw2ghosttr

Thomas Riley – postać, występująca w komiksie Modern Warfare 2: Ghost.

Życiorys Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tommy Riley urodził się w Manchesterze, w rodzinie terroryzowanej przez ojca-tyrana, który często wyzywał i bił jego i starszego brata Simona.

Rozwiązywanie problemów rodzinnych Edytuj

Jednym z problemów Tommy'ego było jego uzależnienie od narkotyków. Sprawiało to i tak duże problemy finansowe. We wszystkim pomógł jego starszy brat Simon, który od paru lat był w wojsku. Simon namówił brata na terapię antynałogową. To przyniosło skutek i w 2006 roku Tommy wziął ślub i założył szczęśliwą rodzinę. Dzięki Simonowi skończyły się także problemy z ojcem.

W czasie gdy starszy brat miał problemy traumatyczne związane z jego misją w Meksyku, Tommy pamiętał o jego wsparciu z uzależnieniem. Razem z matką wspierali Simona i pocieszali go na duchu.

Śmierć Edytuj

W pewną wigilijną noc Simona odwiedzili jego koledzy z armii (Sparks i Washington). Choć początkowo nic na to nie wskazywało, starali się oni zabić Simona, gdyż byli poddani praniu mózgu przez Manuela Robę. Simon zdążył uciec i zaczął biec w stronę domu rodzinnego. Niestety, Sparks i Washington byli tam pierwsi i zabili całą jego rodzinę, wliczając Tommy'ego i jego dziecko. Było to powodem chęci zemsty Simona na dawnych kolegach z armii.