FANDOM

BO2topright BO3topright BO4topright
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Ghosts, patrz Nóż do rzucania.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w Call of Duty: Black Ops, patrz Tomahawk.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w trybie zombie, patrz Przywracacz piekła.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni występującej w Call of Duty: Advanced Warfare, patrz Dron kolczatka.

Topór bojowy – wyposażenie ofensywne występujące w Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

KampaniaEdytuj

Topór bojowy może zostać odblokowany po ukończeniu 5 wyzwań w misji "Pozorny tryumf". W przeciwieństwie do trybu multiplayer musi być podnoszony przy pomocy przycisku użycia.

MultiplayerEdytuj

Topór bojowy pojawia się w trybie multiplayer i zadaje on ok. 125 obrażeń, co oznacza, że pozwala on na zabicie przeciwnika jednym trafieniem. Wyjątkiem jest sytuacja, w której host zwiększył ilość zdrowia graczy. W przeciwieństwie do występujących w poprzednich częściach Noża do rzucania i Tomahawka, topór bojowy nie musi być podnoszony przy pomocy przycisku użycia. Wystarczy, że gracz przejdzie obok niego, aby powrócił do ekwipunku gracza. Dodatkowo leżący na ziemi topór świeci się na żółto, żeby gracz mógł go łatwiej dostrzec. Podobnie jak Tomahawk, odbija się od obiektów i może wciąż zabić przeciwnika. Może też zostać uzupełniony przy pomocy atutu Padlinożerca. Cechą charakterystyczną topora bojowego jest to, że nie może zostać rzucony natychmiast. Najpierw postać gracza musi schować broń, zanim rzuci toporem.

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

Topór bojowy powraca w Call of Duty: Black Ops III.