FANDOM

Cod4topright CoD4DStr MW2icontr MWRtopright MW2CRtopright RealWorldtr
Topol-M - pocisk mogący przenosić głowice jądrowe wystrzelone z ziemi, powietrza czy okrętu podwodnego. Występuje w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare Remastered i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w tej części w misji "Ultimatum" dwie takie rakiety zostają odpalone w stronę Wielkiej Brytanii i USA. Dlatego w misji "Nie można walczyć w Sali Wojennej" SAS i USMC zostało wysłane do bazy z wyrzutniami tych rakiet aby je zdetonować za pomocą kodów dezaktywujących.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered Edytuj

W tej części w misji "Ewentualność" kapitan Price aby dać przewagę walczącym Amerykanom wystrzeliwuje w stronę wybrzeża USA ten pocisk i detonuje go w przestrzeni kosmicznej, przez co zabija astronautę i niszczy Międzynarodową Stację Kosmiczną. Lecz dzięki temu EMP niszczy elektronikę Rosjan, a w rezultacie przestają działać ich pojazdy, co daje przewagę Amerykanom. Przed misją Shepherd razem z sekretarzem obrony rozmawia o możliwym celu pocisku jakim miał być Waszyngton. Eksplozję możemy zobaczyć w misji "Drugie słońce".

Galeria Edytuj