BO4topright Ztr

Totem prób – funkcja trybu Zombie, występująca na mapie Tag der Toten.

OpisEdytuj

Totem prób jest to struktura zbudowana przez pustelnika, wyglądem przypominająca człowieka, która w miejscu głowy ma głośnik służący do komunikacji. Funkcja pozostaje niedostępna, dopóki gracz nie uda się na 4. poziom latarni. Od tej chwili aktywacja jednego z pięciu totemów rozpocznie serię trzech powiązanych z nim wyzwań. Biorą w nich udział wszyscy gracze, a po ich ukończeniu wspólnie są nagradzani. Nagrodę należy jednak najpierw odebrać przy danym totemie, zanim możliwe będzie wykonanie kolejnego wyzwania. Warto też zwrócić uwagę, że po aktywowaniu jednej serii wyzwań musi ona zostać ukończona przed rozpoczęciem kolejnej. Po wykonaniu wszystkich prób gracz może udać się na 4. poziom latarni, gdzie pustelnik przekaże mu klucz. Pozwala on na otwarcie skrzyni na lewo od wciągarki i podniesienie darmowego Thunderguna.

WyzwaniaEdytuj

Na mapie zlokalizowanych jest 5 totemów prób. Każdy z nich oferuje trzy wyzwania, za których ukończenie przyznawana jest nagroda w postaci power-upa. Dwa pierwsze wzmocnienia pojedynczej serii należą do grupy podstawowych, które normalnie można spotkać podczas rozgrywki. Ostatnie z kolei zapewniają specjalne ulepszenie, nieosiągalne innymi sposobami.

Uwaga: zapis w formacie 12/34 oznacza wartości różniące się w zależności od ilości graczy, kolejno dla 1-2 i 3-4 graczy.

Zamarznięta szczelinaEdytuj

Lp. Wyzwanie Zakres Nagroda
1. Zabijaj wrogów, stojąc w zimnej wodzie. 20/40 Dodatkowe Punkty
2. Roztrzaskaj zamrożone zombie. 6/12 Max Ammo
3. Zagraj na dzwonkach w dokach ulubioną melodię pustelnika. 5/5 Dodatkowe śnieżki

Stacja latarnianaEdytuj

Lp. Wyzwanie Zakres Nagroda
1. Zabijaj wrogów strzałami w głowę i zbieraj mózgi. 25/50 Carpenter
2. Zabijaj wrogów uderzeniem tarczą. 20/40 Full Power
3. Zbieraj słoiki z sikami z 4. piętra latarni i opróżniaj je na plaży. 3/5 Autoreanimacja (Klasyka)
Max Ammo (Próby)

PlażaEdytuj

Lp. Wyzwanie Zakres Nagroda
1. Zabijaj wrogów śnieżkami. 13/25 Dodatkowe Punkty
2. Zabijaj wrogów, używając pułapki latarnianej. 15/30 Insta-Kill
3. Zbierz wszystkie wiadomości SOS znajdujące się na mapie. 3/3 Szybsze skuwanie lodu

FordekEdytuj

Lp. Wyzwanie Zakres Nagroda
1. Zabijaj wrogów, stojąc nieruchomo. 25/50 Carpenter
2. Zabij wrogów w walce wręcz. 10/20 Fire Sale
3. Znajdź składniki na zupę, wrzuć je do garnka i dodaj wody. 3/3 Pancerz

Magazyn okazówEdytuj

Lp. Wyzwanie Zakres Nagroda
1. Wystrzel zombie. 15/25 Insta-Kill
2. Zabijaj wrogów, jadąc na tyrolce. 10/15 Full Power
3. Ukończ minigrę whack-a-mole, używając śnieżek. 3/3 Pułapki za pół ceny