Cod4topright CoD4DStr MW2DStr MW2icontr MW3tr BO2topright Codghostsicon MWRtopright RealWorldtr

UH-60 Black Hawk – helikopter produkcji amerykańskiej, występujący w trylogii Modern Warfare, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts. Pojawia się także na chwilę w Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare RemasteredEdytuj

Śmigłowiec pojawia się jako jeden ze standardowych pojazdów tego typu na wyposażeniu Marines oraz SAS. W grze gracz spotka się z nim w następujących misjach:

  • "P.N.", kilka helikopterów lata nad bazą;
  • "Zbędna załoga", gdzie eskortuje członków SAS na oraz z pokładu śmigłowca;
  • "Zaciemnienie", gdzie SAS wykorzystuje go jako transport podczas ratowania Nikołaja;
  • "Charlie, nie surfuj", gdzie ich duża liczba dostarcza żołnierzy USMC do walki z wojskami Khaleda Al-Asada;
  • "Polowanie", gdzie, transportując oddział SAS, zostaje zestrzelony przez Rosjan;
  • "Gorączka"; zestrzelony helikopter, używamy jego miniguna aby zatrzymać ultranacjonalistów;
  • "Grzechy ojca", jako zwiadowca oraz dodatkowa siła ognia;
  • "Wszyscy na miejscu"; przed wejściem do podziemnego bunkra z którego wystrzelono głowice jądrowe przylatuje razem z innymi żołnierzami USMC.

Znane kryptonimy Black Hawków Edytuj

  • Vulture 1-6
  • Hammer 2-4
  • Hammer 2-6 (zestrzelony)

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Pojawiają się w misji "S.J.C.D'' latając nad bazą. W misji ''Eksodus" można je zobaczyć latające nad miasteczkiem. W Waszyngtonie w misji "Z własnej woli" kiedy na jego pokładzie atakujemy Rosjan z powietrza, niszczymy ich SAMy a następnie zostajemy zestrzeleni. W misji "Wróg mojego wroga" pojawia się na złomowisku jako stojąca konstrukcja. Kolejne w misji "Jak za dawnych czasów" kiedy desantują żołnierzy Kompanii Cienii, gdzie mogą zostać zniszczone przy pomocy AT4.

Znane kryptonimy Black Hawków Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

W misji "Czarny wtorek'' na jego pokładzie ostrzeliwujemy Rosjan z miniguna a także niszczymy ich helikoptery, i ewakuujemy się z Nowego Jorku. W misji "Goalpost" desantuje nas i naszych sojuszników na plaże, jeden zostaje zestrzelony. Na końcu misji "Żelazna dama" w Paryżu po zawaleniu się wieży przylatuje kilka tych śmigłowców i ostrzeliwuje teren pod wieżą z minigunów.

Operacje Specjalne Edytuj

Transportuje nas na miejsce w misji "Nad reaktorem". W trybie przetrwania transportuje on oddział Delta i oddział z tarczami.

Znane kryptonimy Black Hawków Edytuj

  • Helix 3-2 (zestrzelony)
  • Helix 4-2
  • Dragon Lady
  • Deuce
  • Ridley
  • Hammer 1-6
  • Catfish
  • Metal Hawk

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Kampania Edytuj

Pojawia się w misji ''Cordis Die''. Podczas transportu pani prezydent w MRAP'ach jeden Black Hawk leci nad konwojem lecz zostaje zestrzelony przez drona. Można je także zobaczyć w misji "Karma" gdzie transportuje najemników na Collosusa.

Grupa uderzeniowa: Edytuj

W misji ''Baza Widmo'', transportują jednostki KSO na miejsce. W misji ''Wrak'' transportuje nas na miejsce misji, a także przysyła posiłki Navy Seals i KSO. W misji ''Likwidacja'' również transportują nas na miejsce misji i przysyłają posiłki.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Na końcu misji "Nowy wspaniały świat'' Black Hawki występują w cutscence. Kilka UH-60 występuje w misji ''Legendy nigdy nie umierają" aby przetransportować Rorke'a, Eliasa, i kilku innych żołnierzy sił specjalnych. Pojawiają się też w misji "Wszystko albo nic'', jako ewakuacja z tonącego USS Liberator, w misji ''Drapieżne ptaki" i "Zerwane więzi" Logan używa miniguna umieszczonego na nim.