Codghostsicon

Uderzenie - czwarta misja kampanii w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Misję zaczynamy na stanowisku, z którego obserwujemy wroga w tzw. bazie ogniowej Charlie, którą jest spustoszały stadion baseballowy w San Diego. Naszym celem jest uratowanie Alexa V. "Ajaxa" Johnsona, członka amerykańskiej jednostki specjalnej "Duchy".

Na początku zadaniem Logana Walkera (grywalny) będzie zlokalizowanie Ajaxa za pomocą zdalnego karabinu snajperskiego. Jest to urządzenie pozwalające ostrzeliwać wrogów z pocisków kalibru .50 cala. Sterujemy je za pomocą specjalnego tabletu. Po krótkim przeczesywaniu terenu zauważyliśmy nasz cel. Duchy widziały, jak Ajax jest torturowany przez żołnierzy Federacji. Po tym protagoniści za pomocą granatników założyli ładunki wybuchowe na przejeżdżający wrogi konwój. Następnie cała drużyna gracza wsiadła do ciężarówek, po czym za ich pomocą wjechali niepostrzeżenie do bazy Charlie. W odpowiednim momencie Logan odpalił ładunki uprzednio zamontowane na wrogim konwoju. Duchy nagle przyspieszyły i zaczęła się głośna walka z wrogiem. Wszystkim zależało na jak najszybszym odbiciu Ajaxa. Po krótkiej walce z licznym wrogiem protagoniści doszli do kolejnego miejsca. Tam wróg zaczął ich ostrzeliwać z granatników, ale na szczęście Logan szybko poradził sobie z nimi używając zdalnej wieżyczki snajperskiej. Wtem drużyna gracza doszła do pewnego miejsca, w którym wrogowie zdawali się nie wiedzieć o obecności Duchów. Protagoniści użyli przeciw nim gazu łzawiącego, po czym zaczęli strzelać do oszołomionych wrogów. Szybko sobie z nimi poradzili, po czym doszli do zamkniętego pomieszczenia. Bohaterowie zdecydowali rozdzielić się i dokonać wyłomu do tego pomieszczenia z dwóch stron. Plan powiódł się i szybko pokonano wrogów i odnaleziono Ajaxa. Niestety, poprzez długotrwałe tortury był już umierający. Po krótkiej rozmowie z Merrickiem umarł, ale przed śmiercią powiedział o tym, że Gabriel Rorke (główny antagonista i były członek Duchów) poluje na innych członków Duchów. Po tym Merrick zdecydował się przenieść jego ciało do ojczyzny. Zadaniem gracza było osłanianie jego i Keegana aż doszli do śmigłowca. Gracz oraz jego brat Hesh musieli polecieć skradzionym śmigłowcem. Logan musiał w tym czasie zabić trzech wrogów za pomocą zdalnie sterowanej snajperki obsługujących karabiny maszynowe.

Podczas brawurowej ucieczki protagoniści dowiedzieli się o tym, że strategiczne dla USA miejsce, fort Santa Monica, zostało zaatakowane. Drużyna gracza musiała tam jak najszybciej wracać, a Hesh i Logan dodatkowo chcieli ocalić swojego ojca.

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Postacie Edytuj

Osiągnięcia Edytuj

Uderzenie obrazek osiagniecia Uderzenie (osiągnięcie) (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Odszukaj Ajaxa. (Ukończ "Uderzenie" na dowolnym poziomie trudności).
Nic codg Nic się nie zmarnuje (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Każdy strzał ze zdalnego snajpera zabija postać lub niszczy pojazd.

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku misji widzimy wrogów grających w piłkę nożną na stadionie do baseballa. Jest to nawiązanie do wydarzeń z gry, bo baseball to narodowy sport USA, a piłka nożna to najpopularniejszy sport w Ameryce Południowej.
  • Podczas szukania Ajax'a Hesh mówi, że Riley złapał trop, co jest nie możliwe bez podania psu zapachu.
  • Patrząc na przesłuchanie Ajaxa, można zauważyć, że ten pokazał żołnierzowi Federacji środkowy palec.
  • Podczas dokonywania wyłomu można zauważyć cień Logana.
  • W gablocie wewnątrz stadionu da się zauważyć statuetki z różnych gier, np. The Legend of Zelda.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.