FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr MWRtopright RealWorldtr

Ural-4320 – rosyjska ciężarówka transportowa występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Używana jest przez ultranacjonalistów. Kilka można zobaczyć w misji "P.N.". Kilka jedzie po drodze w misji "Zaciemnienie", kilka zostaje zniszczonych przez AC-130 w misji "Polowanie". W misji "Wszyscy w kamuflażu" wrogowie wyrzucają z nich ciała ludzi, a potem Price i MacMillan czołgają się pod nimi aby uniknąć wykrycia. W misji "Grzechy ojca" trzy takie ciężarówki są częścią konwoju, w którym jedzie Wiktor Zachajew. W misji "Koniec gry" wersję z odkrytym tyłem są używane przez ścigających nas ultranacjonalistów.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

KampaniaEdytuj

Tutaj używane są przez Rosjan. Pierwsze pojawiają się w misji "S.J.C.D" stojące w bazie. Kolejne można zobaczyć w misji "Rosomaki!" kiedy transportują Rosjan. Stoją także w bazie okrętów podwodnych w misji "Ewentualność".

Operacje specjalne:Edytuj

  • "Piekiełko", kilka widać poza mapą. 
  • "Lista zabitych", gdzie transportuje rosyjskich żołnierzy. Zniszczenie ciężarówki daje duży bonus. 
  • "Wielki brat", gdzie transportują wrogów na pole bitwy. Gracz nr.2 może zniszczyć je Minigunem.
  • "Bezpieczeństwo kraju", gdzie przywożą wrogów na niektórych falach.
  • "Snajper", gdzie transportują rosyjskich żołnierzy. Można je zniszczyć za pomocą drona. 
  • "Ukryty" widać je poza obszarem grywalnym.  

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

KampaniaEdytuj

Tutaj również używane są przez Rosjan, ale także przez Wewnętrzny Krąg. W misji "Żelazna dama" 2 z nich są niszczone przez AC-130. W misji "Oko burzy" stoją w bazie i transportują wrogów, również w misji "Bracia krwi" Rosjanie się nimi poruszają, a kilka z nich stoi przed hotelem Lustig. Przywożą też wrogów w misji "Twierdza".

Operacje specjalne:Edytuj

  • "Ruch oporu", gdzie stoją zapakowane w niektórych miejscach.  
  • "Wyłącznik awaryjny", w której przywożą żołnierzy do portu. Można je zniszczyć dronem. 
  • "Podpal ich",  gdzie są zaparkowane w okolicach zamku i można się za nimi schować.