FANDOM

AWtopright

Utopia – siódma misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Na samym początku misji Mitchell razem z Gideonem zostaje wezwany przez Ilonę, która chcę im coś pokazać, przy czym informuje aby nikogo ze sobą nie przyprowadzali. Po dotarciu do niej, pokazuje ona im filmik, na którym Irons rozmawia z technologiem, który został przez nich ocalony w poprzedniej misji. Mówi on Ironsowi o atakach na elektrownie, które planuje KVA, a także o tym, że jak najszybciej powinni o tym kogoś poinformować. Irons uspokaja go mówiąc, że wszystkim się zajmie, po czym zabija go. Po chwili Ilona mówi, że dostała ten plik od Hadesa. Wyjaśnia też, że Irons pozwolił na te ataki dla własnego zysku. Po skończonej rozmowie bohaterowie już mieli zamiar stamtąd uciekać, jednak do pokoju wdarła się Żandarmeria Atlasu razem z Ironsem. Po krótkiej rozmowie bohaterów z Ironsem, ten razem z Gideonem wychodzi, a Ilona i Mitchell zostają z żandarmami. W pewnej chwili z Mitchellem kontaktuje się nieznana postać, która mówi, że za chwilę zostaną aktywowane systemy przeciwpożarowe. Po chwili para, oszałamia strażników, dzięki czemu Mitchell i Ilona mogą ich zabić i uciec. Po zabiciu ich, Mitchell i Ilona słuchając instrukcji tajemniczego "przyjaciela" uciekają. Po dotarciu do windy okazuje się, że ta nie działa więc używając specjalnych rękawic udają się na dach. Tam zostają zaatakowani przez rój dronów Atlasu i po krótkiej ucieczce wskakują do wody, którą przedostają się kanałami do nieznanej uliczki. W tym samym czasie postać odpowiedzialna za ich ucieczkę mówi im, aby jak najszybciej dostali się do doków, przed zamknięciem miasta przez siły Atlasu. Po kilku potyczkach ze "zwykłymi" żołnierzami wroga, bohaterowie zostają zaatakowani przez AST. Po zneutralizowaniu go wsiadają do łodzi. Dzięki specjalnej umiejętności pojazdu - nurkowania, udaje im się uniknąć wrogich pocisków, jednak ostatecznie rozbijają się oni w budynku. Używając kotwiczki udają się na dach budynku. Po kolejnych potyczkach bohaterowie docierają na samą górę. Tam spotykają się ze swoim wybawicielem i dawnym znajomym - Cormackiem ze jednostki specjalnej Sentinel Task Force. Po chwili przylatuje też Warbird z Gideonem i Jokerem. Ten drugi miał zamiar aresztować bohaterów, jednak Gideon go powstrzymał i powiedział dowództwu Atlasu, że zbiegowie uciekli. Wtedy Mitchell, Ilona i agenci STF wsiadają do pojazdu i odlatują, a Gideon razem z Jokerem zostają na dachu. Misja dobiega końca.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia Edytuj

Zdrada Zdrada (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
Ukończ "Utopia".

Galeria Edytuj