FANDOM

CoD1tr

V-2 Rocket Site – dwudziesta piąta misja kampanii w Call of Duty.

OpisEdytuj

Oddział, w którego skład wchodzą sierżanci Evans i Waters, otrzymuje zadanie zlokalizowania i zniszczenia wyrzutni V2 i wyeliminowania obrony przeciwlotniczej w pobliżu Burgsteinfurt. We dwójkę zmierzają przez las, eliminując pojedyncze jednostki wroga. Wreszcie docierają do pierwszego celu. Pozbywszy się przeciwników, Evans niszczy działo przeciwlotnicze i wraz z Watersem ruszają w stronę drugiego. Po drodze jak również po dotarciu do drugiego celu natrafiają na opór ze strony Niemców. W końcu jednak udaje im się wysadzić kolejne działo i kontynuować misję. Kolejnym zadaniem jest znalezienie wyrzutni V2. Po drodze Evans i Waters dołączają do reszty oddziału, który wysadza dwie ciężarówki wroga. Wszyscy udają się na północ, gdzie oprócz szukanych wyrzutni spotykają niemiecki opór. Ponieważ Brytyjczycy nie mają wystarczającej ilości ładunków do zniszczenia rakiet, Waters rozkazuje Evansowi zatankowanie ich. W tym celu bohater musi odnaleźć urządzenie sterujące, dlatego bohater udaje się do jednego z bunkrów i oczyszcza je z sił nieprzyjaciela. W końcu uruchamia tankowanie rakiet, pod które po chwili podkłada ładunki wybuchowe. Po zniszczeniu ich, oddziałowi zostaje tylko opuścić obszar, przechodząc przez północny bunkier i eliminując pozostałe jednostki wroga.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia