FANDOM

BlackopsNewTopright

Victor Charlie – dziewiąta misja kampanii w Call of Duty: Black Ops.

OdprawaEdytuj

Transmisja # 14-15. Kryptonim: X-RAY

Wywiad donosi, że Rosjanie są na płd. strefy zdemilitaryzowanej Wietnamu

Krawczenko koordynuje operacje z Wietkongiem i wojskami Wietnamu Płn.

Mason poprowadzi GOS, by znaleźć dowody i zlikwidować Krawczenkę

12:00, 9 lutego 1968

OpisEdytuj

Armia amerykańska poszukuje Krawczenki. Helikopter z Alexem Masonem, Frankiem Woodsem i kilkoma amerykańskimi żołnierzami zostaje zestrzelony przez wietnamskie wojsko i rozbija się na rzece. Helikopter zaczyna tonąć, jednak w ostatniej chwili Wiktor Reznow otwiera drzwi od zewnątrz i pomaga Masonowi wyjść. Mason i Woods idą w kierunku wietnamskich wiosek, a Reznow znika. Po przemknięciu przez wioskę Mason wysadza ją za pomocą C4. W następnej wiosce Mason i Woods łączą się z resztą amerykańskiego oddziału, niszczą ZPU i walczą z broniącą się w wiosce armią wietnamską. Po wyczyszczeniu wioski, na jej końcu znajdują tunel, do którego Mason wchodzi wraz ze Swiftem. W środku Mason odnajduje Reznowa, który po rozmowie z Masonem postanawia iść bocznym tunelem. Swift z kolei jest zdziwiony zachowaniem Masona. Chwilę potem zostaje zabity przez przyczajonego Wietnamczyka. Po chwili do Masona ponownie dołącza Reznow. W połowie tunelu znajdują tajny pokój Krawczenki, w którym znajdują informacje na temat jego badań nad gazem Nova 6. Po wyjściu z pokoju, w tunelu dochodzi do wielu eksplozji ładunków podłożonych przez Krawczenkę. Masonowi udaje się odkopać, wyjść na powierzchnię, gdzie przylatuje po niego helikopter z Woodsem.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń startowa w wiosce  
  Tunele  
  Broń do znalezienia  

Osiagnięcia i trofeaEdytuj

W sidlach namietnosci W sidłach namiętności (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Po cichu zlikwiduj 3 Wietnamczyków.
Ciężka ręka obrazek osiągnięcia Ciężka ręka (Srebrne Silver) (30Gamerscore)
Użyj Ponurego Żniwiarza do zniszczenia pozycji karabinu maszynowego przeciwnika.
To twój pogrzeb To twój pogrzeb (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ "Liczby", "Projekt Nova i "Victor Charlie" na poziomie trudności Weteran.

CiekawostkiEdytuj

  • Wietnamczyk, który atakuje Reznowa w tunelu, nie może zostać zabity przez gracza.
  • Victor Charlie pochodzą z alfabetu fonetycznego ICAO jako oznaczenia dla liter VC, które oznaczają Wietkong (ang. Viet Cong).