FANDOM

BO2topright Ztr

„I was looking for redemption, I was looking for a sign. I was searching for an answer, be it yours or be it mine. I was hoping for some insight, I was looking far too hard. I was searching for the wrong thing, now I don't know where to start! I spy with my little eye, something beginning with V! It's Vulture Aid, and it's not too late! Get Vulture Aid!”
— Dżingiel Vulture Aid

Vulture Aid (pol. Wsparcie Sępa) – Perk-a-Cola występująca na mapie Buried.

OpisEdytuj

Maszyna Vulture Aid zlokalizowana jest w kościele, po lewej stronie ołtarza. Sam atut kosztuje 3000 punktów i posiada aż cztery efekty działania:

  • Na ekranie gracza pojawiają się ikony reprezentujące miejsca występowania broni na ścianach, miejsc do narysowania broni, skrzynki losującej, Pack-a-Puncha oraz innych maszyn Perk-a-Cola.
  • Oczy zombie zaczynają świecić mocniej, co pomaga w dostrzeganiu ich.
  • Zombie po śmierci mają szansę na upuszczenie niewielkiej ilości amunicji lub punktów w postaci małych power-upów, które mogą zostać podniesione przez gracza. Ten pierwszy oddziałowuje jedynie na aktualnie posiadaną broń, a w przypadku Paralyzera przyśpiesza jego chłodzenie. Drugi power-up natomiast daje graczowi od 5 do 20 punktów.
  • Niektórzy zombie mogą wydzielać zielony gaz. Ten po śmierci przeciwnika pozostaje przez 15 sekund na mapie. Jeżeli gracz wejdzie w owy gaz, stanie się on tymczasowo niewidzialny dla zombie.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

64960 Gierki z minami (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
W Buried, zostań ich pionkiem.

CiekawostkiEdytuj

  • Czwarty efekt może nawiązywać do jednego ze sposobów sępa, który ukrywa swój zapach za pomocą zapachu swojej ofiary.

GaleriaEdytuj