FANDOM

Cod4topright MW3tr MWRtopright Heroestopright SJtr

Wallcroft – postać występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered. A także w dzienniku Soap'a. Był Brytyjczykiem służącym w najlepszej jednostce specjalnej w kraju.

Biografia Edytuj

Wcześniej Edytuj

„Pomysł Wallcrofta, by zmieniać na pistolet zamiast przeładowywać - całkiem genialny. Kto by pomyślał, że Wallcroft mógłby być w czymś dobry szybki?”
— John "Soap" Mac Tavish o Wallcrofcie w swoim dzienniku.
Wallcroft w pewnym momencie swojego życia wstąpił do Special Air Service, czyli do najlepszej jednostki specjalnej w Wielkiej Brytanii. Został przydzielony do 22 pułku, który zajmował się działalnością antyterrorystyczną i zadaniami specjalnymi. Po jakimś czasie uzyskał stopień sierżanta. W jednostce zapoznał się z kapitanem Johnem Price'm, szeregowym Griffinem, porucznikiem Gazem, świeżym sierżantem Johnem MacTavishem i wieloma innymi.

Okręt na Morzu Beringa Edytuj

W 2011 roku Wallcroft wraz z całą swoją jednostką został wysłany w celu zbadania podejrzanego ładunku znajdującego się statku na Morzu Beringa. Brytyjczycy uzbrojeni w broń z tłumikiem zaczęli eliminować napotkane na pokładzie cele. Okazało się, że ładunek jest przewożony przez Ultranacjonalistów, czyli rosyjską partię, która była wrogo nastawiona wobec Wielkiej Brytanii i USA. Po pewnym czasie walki Wallcroft wraz z Griffinem dostali rozkaz osłaniania tyłów, przy czym reszta oddziału kontynuowała walkę i poszukiwania wewnątrz okrętu. Po tym, jak kpt. Price wziął ze statku dowód na współpracę Ultranacjonalistów z arabskimi rebeliantami, Griffin i Wallcroft wsiedli do śmigłowca ewakuacyjnego. Po chwili rozpoczął się atak rosyjskich myśliwców na statek w celu zatopienie agentów SAS. W ostatniej chwili wszystkim udało się uciec.

Później Edytuj

Po jakimś czasie utworzono międzynarodową jednostkę specjalną o nazwie Task Force 141, do której dołączyło także wielu Brytyjczyków, w tym kpt. Price czy sierż. MacTavish. Wallcroft i Griffin prawdopodobnie nie dostali oferty dołączenia do jednostki lub ją odrzucili i kontynuowali karierę w SAS. Po przejściu wielu żołnierzy do Task Force, w SAS zaczęło brakować ludzi. W takim wypadku dołączono do niej nowych ludzi, w tym Marcusa Burnsa, a Wallcrofta uczyniono dowódcą.

Zamach w Londynie Edytuj

„Rusz się, brachu! Pokażmy tym skurczybykom prawdziwe angielskie powitanie!”
— Wallcroft do Burnsa podczas walk z terrorystami w Londynie.
6 października 2016 roku Francuzi przekazali Anglikom informacje o tajemniczym ładunku kierującym się drogą morską do Londynu. Wywiad nakazał, by zajął się tym 22 pułk SAS (drużyny Bravo 6 i Bravo 9). Wallcroft, Griffin i Burns także zostali tam wysłani. Na początku żołnierze eliminowali za pomocą broni z tłumikiem pojedynczych żołnierzy. Okazało się, że terroryści opanowali całe londyńskie doki. W pewnym momencie terroryści podnieśli alarm i doszło do otwartej walki na cały pobliski obszar. Brytyjczycy posuwali się coraz dalej zabijając coraz więcej przeciwników. W pewnym momencie terroryści wycofali się do pobliskiej stacji metra i ukradli tamtejszy pociąg. Wallcroft wiedział, że ten pociąg to linia do stacji Westminster, więc nie wahając się, rozkazał swoim ludziom wsiąść do ciężarówek i ścigać pociąg po torach. On sam kierował pojazdem. W pewnym momencie doszło do katastrofy i pociąg się wykoleił. Doszło do ogromnego wypadku, w którym zginęli cały oddział Bravo 9 i Griffin, lecz Wallcroft i Burns przeżyli. Brytyjczycy zauważyli duże siły terrorystów na stacji, więc rozpoczęli z nimi walkę. Jednocześnie przez radio poprosili dowództwo o posiłki. Po walce żołnierze dołączyli do drużyny Bravo 2 na powierzchni i postanowili zatrzymać ciężarówkę przewożącą tajemniczy ładunek ze statku. Udało im się to, lecz niestety dla nich, była to jedna z wielu takich ciężarówek. Rozwoziły one śmiertelny gaz nie tylko w Londynie, ale w każdym większym europejskim mieście i stolicy. Doszło do masowego ataku terrorystycznego. Wallcroft po tym powiadomił najwyższe dowództwo, że Downing Street jest w zasięgu skażenia.

Później Edytuj

Brytyjczyk prawdopodobnie brał po tym udział w nowo rozpętanej III wojnie światowej. Nie znany jest jego późniejszy los, jednak przypuszcza się, że przeżył.

Call of Duty: Heroes Edytuj

Wallcroft jest dostępny w Call of Duty: Heroes jako postać odblokowywana po ukończeniu kampanii afrykańskiej. (do uzupełnienia)

Tryb multiplayer Edytuj

W Call of Duty: Modern Warfare 3 Wallcroft jest komentatorem frakcji Special Air Service.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego głos jest podobny do głosu Ghosta z Call of Duty: Modern Warfare 2 i Gaza, ponieważ głos tych postaci podkładał ten sam aktor. Przez to niektórzy gracze myślą, że ci trzej mężczyźni to ta sama osoba. Jednak nie jest to możliwe, bo Wallcroft i Gaz jednocześnie uczestniczyli na misji na statku, a Ghost zginął w Call of Duty: Modern Warfare 2.
  • W misji "Odsunąć się od torów" czasem może nastąpić sytuacja, że po katastrofie pociągu jego model postaci może się zmienić.

GaleriaEdytuj