Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Wave Gun – jedenasta Cudowna Broń występująca w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III w trybie Zombie na mapie Moon.

Wave Gun występuje w dwóch formach, jako podwójne pistolety i jako pojedyncza broń.

Jako podwójne pistolety strzela energią elektryczną i zabija zombie jednym strzałem niezależnie od rundy (podobny do Wunderwaffe DG-2, tylko że zabija pojedynczego zombie).

Jako pojedyncza broń strzela czerwonym promieniem i u trafionych zombie zwiększa się masa i przez chwilę wiszą w powietrzu i potem eksplodują.

Po ulepszeniu nazywa się Max Wave Gun (jako pojedyncza broń) i Porter's X2 Zap Gun (jako podwójne pistolety) jako pojedyncza broń też powoduje u trafionych zombie, że tańczą i potem eksplodują, jako podwójne pistolety tylko zwiększają się strzały w magazynku i amunicja.

Formy można przełączać w każdym czasie.

Osiągnięcia i trofea

Mrożąco nudna impreza obrazek osiągnięcia.png Mrożąco nudna impreza (Srebrne Silver.png) (75Gamerscore.png)
Zrealizuj wielki plan Richtofena na mapie Moon.

Ciekawostki

  • To pierwsza Cudowna Broń, która ma podwójne bronie.
  • W zwiastunie Moon (Zombie Labs) drugi pistolet jest żółty.
  • Tank Dempsey nazywa tę broń "Miniwaffe".
  • Wave Gun nie działa przeciwko zombie astronaucie.
  • Ulepszone wersje Wave Guna nawiązują do projektanta gry Maxa Portera, który zaprojektował Ray Guna.

Galeria

2013-04-22 00076.jpg