FANDOM

RealWorldtr CoD1tr CoDUOtr CoDFHtr CoD2tr CoD2BROtr CoD3tr CoDRTVtr Cod5topright BlackopsNewTopright BO3topright Feature

Wehrmacht – frakcja występująca w Call of Duty, Call of Duty: Finest Hour, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 2, Call of Duty 2: Big Red OneCall of Duty: 3, Call of Duty: Roads to VictoryCall of Duty: World at War (w kampanii Rosyjskiej) i Call of Duty: Black Ops (jedna misja). We wszystkich tych grach pojawiają się jako główny przeciwnik. Siły zbrojne III Rzeszy Niemieckiej (z wyłączeniem Waffen-SS), zostały utworzone 16 marca 1935, obejmowały trzy rodzaje sił zbrojnych: Heer (wojska lądowe), Kriegsmarine (marynarka wojenna) i Luftwaffe (lotnictwo), z których każdy posiadał własny sztab generalny. Naczelnym dowódcą Wehrmachtu był Adolf Hitler.

BrońEdytuj

Bronie Ręczne:

Wyrzutne rakiet:

PojazdyEdytuj

Samoloty:

Pojazdy i czołgi:

MultiplayerEdytuj

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: World at War.

Ciekawostki Edytuj

  • We wszystkich misjach dziejących się na terenie Berlina występuje pewna historyczna nieścisłość. Mianowicie wszyscy napotkani tam przeciwnicy są członkami Wehrmachtu. Prawda jednak jest taka, że większość załogi obrony Berlina stanowili cywilni ochotnicy z Volkssturmu, jednostki Hitlerjugend lub członkowie Luftwaffe, którzy z powodów technicznych nie mogli już walczyć w powietrzu. Członków Wehrmachtu było w Berlinie bardzo mało.

Galeria Edytuj

Call of DutyEdytuj

Call of Duty 2Edytuj

Call of Duty 3Edytuj

Call of Duty: World at WarEdytuj

Call of Duty: Black OpsEdytuj