FANDOM

MW2icontr

Wejście (w menu wyboru misji Atak) – ostatnia misja aktu pierwszego w Call of Duty: Modern Warfare 2. Jej celem jest schwytanie Alejandro Rojasa w faveli, gdzie przed Task Force 141 broni go brazylijski gang.

Opis Edytuj

Po ataku terrorystycznym Makarowa, okazuje się że osobą odpowiedzialną za dostarczenie broni jest Alejandro Rojas znany jako Czerwony Aleks. W takim wypadku drużyna Task Force leci do Brazylii, a konkretnie do Rio de Janeiro aby go schwytać. Gdy dojeżdża na miejsce, jest świadkiem strzelaniny podczas której śmierć ponieśli ich kierowca oraz żołnierze milicji z rąk asystenta Rojasa. W trakcie pościgu za asystentem, dołącza reszta oddziału. W końcu Roach oddaje strzał w nogę wroga. Gdy Soap i Ghost torturują go, Roach dostaje rozkaz z Meatem i Roycem odszukać w faveli Rojasa. W trakcie strzelaniny niestety towarzysze Roacha giną przez co sam musi sobie poradzić. Po długim pościgu i walce z milicją w końcu żołnierzom udało się złapać Rojasa.

Postacie Edytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Od momentu wyjścia z auta do momentu pojmania asystenta Rojasa gracz ma nieskończony sprint.
  • Na początku misji asystent Rojasa oddaje 15 strzałów z pistoletu Desert Eagle mimo, iż w grze magazynek broni mieści tylko 7 naboi, a w rzeczywistości broń ta może ich pomieścić nie więcej niż 9 w magazynku i jeden w komorze.