FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr
Mob of the Dead Easter Egg song "Where are we going" - Call of Duty Black Ops 2 Malukah

Wersja Mob of the Dead

Where Are We Going OFFICIAL 2018 lyrics

Where Are We Going OFFICIAL 2018 lyrics

Wersja Blood of the Dead

Where are we going – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops IIII w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Oryginalnie wykonana została przez Kevina Sherwooda i Jamesa McCawley'a. Wersja w Call of Duty: Black Ops IIII została rozwinięta przez Jacka Walla oraz otrzymała nowy tekst. Piosenka śpiewana jest przez Malukah.

Tryb Zombie

Piosenka pojawia się na mapach Mob of the Dead i Blood of the Dead pod postacią muzycznego easter egga. Żeby ją włączyć, gracz musi wpisać na terminalu liczbowym odpowiedni kod. W przypadku mapy Mob of the Dead jest to 935, zaś na Blood of the Dead – 115.

Koszmary

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Wewnętrzny demon", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

Ciekawostki

  • Oryginalna wersja jest najkrótszą piosenką w trybie Zombie.
  • Jest to pierwsza piosenka śpiewana przez Malukah.