FANDOM

MW2icontr
Wielki brat - dziesiąta operacja specjalna i ostatnia z sekcji Bravo w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis Edytuj

Wielki brat jest misją, którą należy ukończyć w kooperacji.

Gracz nr. 1 Edytuj

Pierwszy gracz będzie żołnierzem piechoty i będzie działał z ziemi. Jego zadaniem jest przejście przez całe miasteczko i dojście na dach restauracji Nate'a, która znajduje się ok. 250 metrów od miejsca rozpoczęcia misji. Oprócz wrogów, którzy mają zdecydowaną przewagę liczebną, przeszkadzać będzie ograniczenie czasowe, które wynosi:

  • 10 minut na poziomie trudności Weteran,
  • 6 minut na poziomie trudności Doświadczony,
  • 4 minuty na poziomie trudności Normalny,

Gracz nr. 2 Edytuj

Drugi gracz rozpoczyna misję w śmigłowcu UH-60 Black Hawk. Jego uzbrojeniem jest działko M61 Vulcan. Nie będzie on sterował śmigłowcem, lecz może ostrzeliwać wrogów z góry. Działko jest załadowane amunicją wybuchową, co powinno dać graczowi lekką przewagę. Ponadto, ma on możliwość spowalniania śmigłowca za pomocą specjalnego klawisza. Dzięki temu, przez większość czasu może on wspierać gracza nr. 1 tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Gdy gracz nr. 2 wyląduje na dachu restauracji Nate'a, ten pierwszy ma za zadanie wsiąść na pokład śmigłowca. Po tym obaj muszą ostrzelać resztę wrogów i odlecieć stamtąd.

Gracz nr. 2 w zasadzie odgrywa większą rolę w tej misji. Jego amunicja wybuchowa bardzo dobrze eliminuje wrogów, w dodatku idzie to w parze z wysoką szybkostrzelnością i faktem, że działko się nie przegrzewa. Do tego ma on większą szansę zniszczyć transportery wrogiej piechoty. Bez jego udziału misja byłaby dużo trudniejsza.

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia