FANDOM

Call of Duty: World at WarEdytuj

  • "W Stalingradzie z Dimitrim Petrenko czołgaliśmy się przez kurz i krew, słyszysz jak narzeka?"
  • "Potrzebuję cię żywego."
  • "I tak nikt tego nie przeczyta."
  • "Zginą od własnej broni."
  • "Ćśśś... Potrzebuję twojej pomocy..."
  • "Sprzyja nam szczęście. W Berlinie Niemcy przekonają się z jaką siłą mają do czynienia. Pośród tego morza krwi, świszczących pocisków i trupów... odkryłem, że mój stary przyjaciel jest cały i zdrów...Dmitrij Petrenko! Widziałem, jak ten człowiek raz po raz oszukuje śmierć podczas oblężenia Stalingradu. Dopóki ON żyje, dopóty duch tej armii nie zostanie złamany. Przynosi nam wszystkim chwałę."

Call of Duty: Black OpsEdytuj

  • "Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... To jest - pierwszy krok! A teraz - na Workutę!"
  • "Mason... pozwól, że przedstawię - Potwór z Magadanu, dla przyjaciół Sergiej Kozin."
  • "Powierzyłbym mu życie. Nie różnimy się tak bardzo... Jesteśmy żołnierzami bez armii. Zdradzeni. Zapomniani. Porzuceni. W Workucie WSZYSCY jesteśmy braćmi."
  • "W całej Workucie towarzysze powstaną razem z Nami."
  • "Waleczni towarzysze z Workuty, czas powstać przeciwko oprawcom! Dziś pokażemy im, czym są serca prawdziwych Rosjan! Wszyscy przelewaliśmy krew za ojczyznę. Bez zastanowienia odpowiedzieliśmy na jej wezwanie. Oddaliśmy naszą młodość, nasze serca i nasze dusze, żeby ją chronić. Jak bracia walczyliśmy ramię w ramię z faszystowskimi Niemcami. Czołgaliśmy się przez kurz, krew i piach, żeby zwyciężyć... Nie dla medali lub chwały, robiliśmy tak bo tak należało. Walczyliśmy dla zemsty. A kiedy upadł Berlin, jak odwdzięczyli się nam nasi przywódcy? Nie było przywitania lecz podejrzenia i oskarżenia. W oczach naszych pprzywódców zostaliśmy skażeni przez kapitalistyczny zachód. Odebrali nas z rąk naszych ukochanych i trafiliśmy tutaj... w to okropne miejsce. Tutaj gniliśmy, bez nadziei, bez sprawiedliwości. Pracowaliśmy w kopalniach Dragowicza i patrzeliśmy jak nasi towarzysze popadali w chorobę. Głodzono nas, bito. Ale nie można nas złamać! Dziś wyślemy wiadomość do naszych skorumpowanych i aroganckich przywódców. Dziś... moi towarzszysze... Workuta... SPŁONIE!!!''
  • "Dragowicz... i Krawczenko to oportuniści, manipulatorzy. Nie można im ufać Dimitrij."
  • "Dimitrij Petrenko był bohaterem...Zasłużył na bohaterską śmierć. Zamiast oddać życie za ojczyznę, zginął za nic, jak zwierzę."
  • "Przez ciebie zginęło wielu dobrych ludzi...Dość tego. ​(Zabicie mnie nie powstrzyma Novy) Nie obchodzi mnie Nova. Nazywam się Wiktor Reznow. (Nie...) I Zemszczę się."
  • "Mason! To ty? Miałem zostać odesłany do Rosji, Dragowicz miał zdecydować o moim losie."
  • "Nikt nie walczy sam, Mason."
  • "Zbliżamy się, Mason."
  • "Dragowicz...Krawczenko...Steiner Ci 'ludzie' muszą umrzeć."
  • "Krawczenko tu jest, czuję to."