AWtopright

Wprowadzenie – pierwsza misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Misję gracz rozpoczyna w transporterze. W trakcie lotu na ziemię dostanie się pod wrogi ostrzał. Otworzą się drzwi - wtedy musi wcisnąć przycisk interakcji, by je zamknąć (na ekranie wyświetli się komenda). Po chwili wyląduje.

Przedarcie się przez oblężony SeulEdytuj

Gracz musi podążać za dowódcą, Cormackiem. Za drzwiami na końcu korytarza pojawią się wrogowie, gracz ich likwiduje. Dojdzie do dziury w podłodze, zeskocz na dół - używa dopalacza spadając (stosując się do wskazówek na ekranie), by nie spaść zbyt szybko. Wychodzi na ulicę i wchodzi za towarzyszem do namiotu dowodzenia.

Po chwili ruszy dalej. Musi iść za oddziałem. Przejdzie nad nim czołg kroczący, na ulicy przed oddziałem pojawi się grupa wrogów. Gracz likwiduje wszystkich, a następnie podchodzi do przodu i wyrywa drzwi samochodu. Bohater użyje ich jako tarczy. Podejdzie w ten sposób do działka na wprost i zacznie strzelać do chmary dronów. Po chwili pojawi się komenda użycia przycisku interakcji, by zniszczyć drony. Robi to i wychodzi. Idzie za oddziałem.

Przeskakuje przez vana i idzie uliczką. Wchodzą do lobby hotelu. Gracz idzie trochę dalej i zaatakują go oddziały przeciwnika. Likwiduje wszystkich i idzie po schodach na górę. Później za dowódcą skacze do budynku naprzeciw, używając dopalacza. Zeskakuje jeszcze piętro niżej za sierżantem. Musi użyć granatu THREAT, by podświetlić kolejnych przeciwników.

Gdy pokona oponentów, idzie dalej za kolegami. Na końcu korytarza ma otworzyć drzwi, ale wyręczą go w tym żołnierze Atlasu. Po chwili ruszy dalej, wychodzi na ulicę i zabija wszystkich przeciwników by przedostać się do budynku po drugiej stronie. Używa tu granatu THREAT, by podświetlić pozycje żołnierzy wroga. Z piętra budynku likwiduje strzelca na samochodzie. Pokonuje wszystkich i idzie dalej ulicą.

Za zakrętem wróg użyje zasłony dymnej - znów gracz używa THREAT, by ją zniwelować. Idzie za znacznikiem do budynku, na balkonie używa lornetki.

Niszczenie wyrzutniEdytuj

Gracz lokalizuje zabitych członków drużyny saperów. Musi przejąć ładunki, których mieli użyć. Zeskakuje na ulicę i zaczyna atakować wrogów na moście. Po chwili pojawi się ich więcej. Gracz oponentów i przechodzi do ładunku porzuconego przez sapera, może też zabrać wyrzutnię granatów ze skrzyni.

Gracz idzie za towarzyszem, zeskakuje niżej. Musi tu pokonać wszystkich wrogów i drony. Na drony gracz może użyć granatu taktycznego z funkcją IEM, jeżeli jeszcze nie wyczerpał zapasu. Przedostaje się dalej, kiedy pokona wszystkich.

Gracz wchodzi po schodkach i zabija wrogów. Podchodzi do samolotu-wyrzutni i podaje ładunek Willowi. Zacznie się scenka, która pokazuje śmierć Willa i oderwanie ręki Mitchella. Misja się zakończy. Warto wspomnieć, że po zakończeniu misji w menu finałowym można ulepszyć swój kombinezon.