FANDOM

AWtopright

Wprowadzenie – pierwsza misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się w kapsule desantowej. W trakcie lotu na ziemię zostaje trafiona przez działa plot. W pewnym momencie otwierają się drzwi, przez co jeden z członków oddziału prawie wypada, lecz Mitchell w ostatniej chwili je zamyka. Po rozbiciu się kapsuły w budynku, Mitchell idzie razem z Cormackiem. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów używając swego rodzaju dopalaczy wmontowanych w egzoszkielet, oddział schodzi niżej. Po wyjściu na ulicę oddział trafia do namiotu dowodzenia, gdzie dostają nowe rozkazy od Danielsa. Kolejnym celem było dostanie się do oddziału saperów. Po wyeliminowaniu kilku wrogów, oddział zostaje zaatakowany przez rój dronów. Wtedy Mitchell, używając działka MD uzbrojonego w EMP niszczy je. Po przedostaniu się do hotelu i zabiciu przebywających tam wrogów oddział trafia do metra. Po zabiciu napotkanego kolejnego oddziału wroga, Mitchell i reszta napotykają po drodze oddział Atlasu. Po opuszczeniu metra i wyjściu na ulicę, oddział eliminuje kolejnych wrogów i trafia do budynku, z którego widać martwy oddział saperów, który miał zniszczyć wyrzutnię rakiet. Wtedy Irons razem z Mitchellem dostają rozkazy, zdobycia ładunków wybuchowych i zniszczenia jej. Po wyeliminowaniu wrogów pilnujących ładunków i zdobyciu ich, Mitchell z Ironsem dostają się do pojazdu i umieszczają w nim ładunek. Niestety automatyczna klapa łamie rękę Ironsa, przez co ten nie może jej wyjąć. Wtedy wyrzutnia zaczyna startować, więc Irons zrzuca Mitchella, mówiąc mu przy okazji, że "spotkają się po drugiej stronie". Chwilę później wyrzutnia wybucha zabijając Ironsa, a jeden z jej odłamków trafia Mitchella w lewą rękę przez co ten ją traci. Chwilę później przybywa Cormack i zabiera go do bazy.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Szturmowe Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Bratnie dusze z Seulu Bratnie dusze z Seulu (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
Ukończ "Wprowadzenie".
Nie na mojej warcie Nie na mojej warcie (Advanced Warfare) (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Wprowadzenie", uniemożliw rojowi dronów, zniszczenie kroczącego czołgu.

Galeria Edytuj