Cod4topright SJtr MWRtopright

Wszyscy na miejscu – osiemnasta misja kampanii Call of Duty 4: Modern Warfare. Gracz wciela się w niej w Johna "Soapa" MacTavisha.

Opis Edytuj

Jest to bezpośrednia kontynuacja misji "Ultimatum". Zadaniem drużyny gracza będzie dostanie się do wnętrza rosyjskiej bazy rakietowej w górach Ałtaj, ponieważ przed momentem zauważono z niej start dwóch pocisków. Na początku szturmu drużynę atakuje wrogi transporter opancerzony. Gracz otrzymuje zadanie rzucenia granatem dymnym w celu osłony i zniszczenia go przy pomocy C4. Następnie zaczyna się walka, podczas której jeden z żołnierzy SAS mówi, żeby go osłaniać, podczas podkładania C4 na bramie. Rozpoczyna się ogromna strzelanina pomiędzy SAS-em a Ultranacjonalistami, którzy za nic nie chcą odpuścić pozycji. Po znacznych stratach po stronie Rosjan dochodzi do detonacji i Brytyjczycy mogą wejść do kolejnego segmentu bazy. Tam dochodzi do dużych walk na otwartym terenie. Anglosasom zadanie utrudniała obecność dwóch transporterów opancerzonych BMP-2. Soap dostaje za zadanie zniszczenie ich przy pomocy C4 lub granatników RPG-7 co udaje się. Następnie Brytyjczycy dobijają resztę Rosjan i idą do szybów. Wycinają w nich otwory piłami, a następnie zjeżdżają w dół linami. Na dole ich zadaniem będzie dostanie się do sterowni i anulowanie dotarcie pocisków, co jest tematem następnej misji.

Dziennik Soapa Edytuj

Wspominając tę misję Soap zużył jedną kartkę ze swojego dziennika na której jedynie opisywał plan działania.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
Wyposażenie zdobyte w misji "Ultimatum" w przypadku kontynuacji gry. W przeciwnym razie poniższe wyposażenie.
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

The U osiagniecie cod4 Ultimatum (osiągnięcie) (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Ukończ misje 'Ultimatum', 'Wszyscy na miejscu' i 'Nie można walczyć w Sali Wojennej' na poziomie Weteran.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomiędzy początkiem tej misji, a misji "Ultimatum" ma miejsce 57 minutowy odstęp czasowy.
  • W przerywniku do misji widać, jak rakiety startują z bazy na Kaukazie, chociaż w rzeczywistości ma ona miejsce w górach Ałtaj.
  • W środku bazy widać otwarte silosy rakietowe. Wejście do nich kończy się natychmiastową śmiercią postaci kierowanej przez gracza.
  • Śmigłowiec Mi-24 widziany na początku misji da się zestrzelić przy pomocy M203 przed członkiem SAS-u.
  • Drużyna snajperska strzela tylko do wrogów będących blisko gracza, przy czym zawsze trafiają w głowę.
  • Członkowie SAS używają w tej misji karabinów M4A1, chociaż w poprzedniej misji używali MP5.
  • W polskiej wersji językowej zremasterowanej gry misja nosi nazwę "Za wszystko".