FANDOM

Cod4topright MWRtopright Feature

Wszyscy w kamuflażu – druga misja aktu II w grze Call of Duty 4: Modern Warfare.

OpisEdytuj

Misja rozgrywa się na zasadzie retrospekcji. Gracz wciela się w porucznika Price'a, który wraz z kapitanem MacMillanem zostaje wysłany w mało powabne okolice Czarnobyla, w celu zlikwidowania pewnego rosyjskiego polityka – Imrana Zachajewa. Ma on zamiar zakupić pręty paliwowe pozostałe z elektrowni. Rząd Wielkiej Brytanii nie może do tego dopuścić. Misja polega głównie na skradaniu się i pozostawaniu niewidocznym, oraz oddawania celnych strzałów z wytłumionej broni co ułatwia nam strój Ghillie. Snajperzy SAS-u mają dostać się na wyznaczoną pozycję strzelecką, w opuszczonym budynku, skąd będą mogli oddać najważniejszy strzał.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Ta misja została przez graczy okrzyknięta najbardziej klimatyczną i najlepszą misją owej gry.
  • W Call of Duty: Modern Warfare 2 w trybie operacji specjalnych jest misja "Ukryty", która rozgrywa się na tym samym terenie.
  • Gdy wejdzie się do budynku szkoły, można usłyszeć głosy dzieci i nauczycieli.
  • Chronologicznie jest to pierwsza misja w serii Modern Warfare.
  • Misję można ukończyć w mniej niż 3 minuty jeśli będzie się bardzo szybko skakać i użyje się glitcha. Pokazany jest on na tym filmiku.
  • Tuż po przeczołganiu tuż pod stopami wrogów wychodzimy na coś w rodzaju cmentarzyska pojazdów, gdzie mamy za zadanie zabić 4 wrogów - dwóch patrolujących i dwóch wyrzucających ciała do rzeki. Jeśli nam się nie uda i wrogowie nas wykryją to kontener na przeciwko się otworzy wybiegnie z niego około 4 wrogów.

GaleriaEdytuj