Cod4topright MWRtopright Feature

Wszyscy w kamuflażu – druga misja aktu II w grze Call of Duty 4: Modern Warfare.

OpisEdytuj

Misja rozgrywa się na zasadzie retrospekcji. Rok 1996, piętnaście lat przed głównymi wydarzeniami z gry. Gracz wciela się w porucznika Price'a, który wraz z kapitanem MacMillanem zostaje wysłany w mało powabne okolice Czarnobyla, w celu zlikwidowania pewnego rosyjskiego polityka – Imrana Zachajewa. Ma on zamiar zakupić pręty paliwowe pozostałe z elektrowni. Rząd Wielkiej Brytanii nie może do tego dopuścić. Misja polega głównie na skradaniu się i pozostawaniu niewidocznym, oraz oddawania celnych strzałów z wytłumionej broni co ułatwia nam strój Ghillie. Snajperzy SAS-u mają dostać się na wyznaczoną pozycję strzelecką, w opuszczonym budynku, skąd będą mogli oddać najważniejszy strzał w stronę celu.

Osiągnięcia Edytuj

Ghillies osiagniecie cod4 Cichociemni (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Ukończ misję 'Wszyscy w kamuflażu' bez zaalarmowania przeciwników.
The Shot osiagniecie cod4 Strzał (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Ukończ misje 'Wszyscy w kamuflażu' i 'Jeden strzał, jeden trup' na poziomie Weteran.
Człowiek przeciw maszynie obrazek osiagniecia Człowiek przeciw maszynie (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zaalarmuj wrogi helikopter w misji 'Wszyscy w kamuflażu' i go zniszcz.

CiekawostkiEdytuj

  • Ta misja została przez graczy okrzyknięta najbardziej klimatyczną i najlepszą misją owej gry.
  • W Call of Duty: Modern Warfare 2 w trybie operacji specjalnych jest misja "Ukryty", która rozgrywa się na tym samym terenie.
  • Gdy wejdzie się do budynku szkoły, można usłyszeć głosy dzieci i nauczycieli.
  • Chronologicznie jest to pierwsza misja w serii Modern Warfare.
  • Misję można ukończyć w mniej niż 3 minuty jeśli będzie się bardzo szybko skakać i użyje się glitcha. Pokazany jest on na tym filmiku.
  • W sekwencji, gdy należy wyeliminować żołnierzy wyrzucających ciała do rzeki gracz zaalarmuje przeciwników, to z pobliskiego kontenera wybiegnie kilku kolejnych żołnierzy wroga.
  • Początkowo osobą towarzyszącą nam w tej misji miał być Price, a tożsamość grywalnej postaci była nieznana.