FANDOM

MW2icontr

Wyłom i eliminacja – druga misja operacji specjalnych sekcji Charlie w Call of Duty: Modern Warfare 2.

OpisEdytuj

Grę gracz rozpoczyna w rosyjskim gułagu, jako nieznany żołnierz Navy SEALs. Gdy jest gotowy do wykonania misji, musi dokonać wyłomu na pobliskiej ścianie. Wtedy dostaje się do pomieszczenia pełnego wrogów. Przeciwnicy atakują gracza zarówno na ziemi, jak i na balkonach. Celem misji nie jest jednak zabicie wszystkich wrogów, tylko dojście do dziury w podłodze, która znajduje się na końcu pomieszczenia. Na wykonanie zadania przeznaczone są 3 minuty. Oficjalnym rekordem Infinity Ward w wykonaniu tej misji jest czas 17 sekund, chociaż w serwisie YouTube pojawiły się filmiki pokazujące szybsze ukończenie misji.

Najlepszą taktyką na ukończenie zadania jest używanie strzelb, np. AA-12, która jest oparta o ścianę w miejscu, z którego wykonuje się wyłom, i granatników do likwidowania przeciwników na balkonach. Kiedy pojawią się wrogowie z tarczami, należy ich zabić przy pomocy granatnika i przyda się zabrać tarczę.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń przy miejscu rozpoczęcia  
  Broń do znalezienia