FANDOM

MW2icontr

Wyścig (ang. Race) – dziewiąta operacja specjalna w Call of Duty: Modern Warfare 2, należąca do sekcji Bravo. Jest ona oparta na misji kampanii, "Alpinista".

Najlepszym wynikiem Infinity Ward w ukończeniu tej operacji specjalnej, jest jedna minuta i pięć sekund.

OpisEdytuj

Okoliczności tej operacji specjalnej są inspirowane pościgiem na skuterze śnieżnym, mającym miejsce pod koniec misji kampanii, "Alpinista". Wyścig rozpoczyna się na szczycie Tien Szanu. Zadaniem gracza jest dotarcie do linii mety w jak najkrótszym czasie, omijając przy tym zarówno elementy otoczenia, jak i uzbrojonych Rosjan na skuterach śnieżnych. Nieprzyjaciele mogą zostać z łatwością zneutralizowani przy użyciu G18.

Wyścig jest pozbawiony wyboru poziomu trudności. Ilość zdobytych gwiazdek jest zależna od czasu pokonania całego toru.

  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Normalny – ukończ wyścig w 2 minuty
  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Doświadczony – ukończ wyścig w 90 sekund
  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Weteran – ukończ wyścig w 70 sekund

BronieEdytuj

  Broń startowa  

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Wyścig jest jedną z dwóch operacji specjalnych, w których nie można wybrać poziomu trudności. Drugą jest "Piekiełko". Ilość zdobytych gwiazdek w tych misjach jest zależna od czasu ich ukończenia.
  • Choć jedyną używalną bronią w trakcie przechodzenia tej misji jest G18, przechodząc tę misję w trybie współpracy, można zauważyć, że nasz partner trzyma w dłoni USP .45.