FANDOM

BlackopsNewTopright RealWorldtr
Wyspa Odrodzenia – wyspa występująca w Call of Duty: Black Ops w misji "Odrodzenie".

Opis Edytuj

Sowieci utworzyli bazę na tej wyspie w 1948 roku aby prowadzić badania nad najróżniejszymi broniami biologicznymi i chemicznymi. W czasie Zimnej Wojny była tam też testowana biochemiczna broń nazistów - gaz Nova 6. Był on testowany na przedmiotach, naczelnych, a nawet na ludziach. W swoim czasie zaczęli przetransportowywać ten gaz do wielu miast. Pod koniec wojny Sowieci wycofali się z tej wyspy zabijając wszystkich nieważnych dla nich ludzi. CIA przeprowadziło atak na tę wyspę aby uratować byłego nazistowskiego naukowca Friedricha Steinera, który wiedział jak zatrzymać uśpionych agentów. Podczas ataku na wyspę Sowieci użyli gazu lecz agenci mieli specjalne stroje chroniące przed nim. W tym samym czasie Mason przekradł się do ośrodka zabijając wszystkich na swojej drodze ponieważ chciał zabić Steinera. Niestety dla CIA, Mason zdążył go zastrzelić więc Hudson obezwładnił go i zabrał do bazy.

Ciekawostki Edytuj

  • Wyspa ta istniała naprawdę.
  • Sowieci naprawdę prowadzili badania nad bronią biologiczną na tej wyspie. Naukowcy podejrzewają, że wyrzucane przez lata do Morza Aralskiego odpady z tej wyspy spowodowały osuszenie się go.