BO4topright Ztr

Złoty ŁyżkowidelconóżCudowna Broń, występująca na mapie Blood of the Dead. Stanowi ona ulepszenie Złotego noża więziennego, pozwalające na zabicie dowolnego przeciwnika włącznie z Brutusem jednym uderzeniem. Ponadto atak tą bronią może wywołać efekt alternatywnej amunicji Kill-O-Watt.

ZdobywanieEdytuj

WymaganiaEdytuj

W celu uzyskania Złotego nożna więziennego gracz musi spełnić następujące wymagania:

Krok 1.Edytuj

Pierwszym krokiem jest odłożenie Złotego noża więziennego do zbiornika z krwią w tunelu poprzecznym tak jak miało to miejsce przy odkładaniu Złotego Łyżkowidelca.

Krok 2.Edytuj

Na środku pomostu można zauważyć, że w tablicę z napisem "DEAL WITH IT" wbity jest nóż i kawałek materiału z napisem "386A". Zadaniem gracza jest sprowadzenie w to miejsce Brutusa i zabicie go w walce wręcz. Prawidłowo wykonany krok sprawi, że fragment materiału spadnie na ziemię.

Krok 3.Edytuj

Należy wrócić do tunelu poprzecznego i dokonać interakcji ze zbiornikiem. Pojawi się w nim ręka zombie trzymająca gotowy do odebrania Złoty Łyżkowidelconóż.