Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Złoty ŁyżkowidelecCudowna Broń, występująca na mapach Mob of the Dead i Blood of the Dead. Broń ta jest ulepszeniem Srebrnej Łyżki, która pozwala na zabicie zombie jednym uderzeniem do 34 rundy. Żeby ją zdobyć, trzeba spełnić pewne wymagania. Na mapie Blood of the Dead może zostać dalej ulepszony do postaci Złotego noża więziennego.

Mob of the Dead

Wymagania

Przed rozpoczęciem zdobywania Złotego Łyżkowidelca gracz musi spełnić kilka wymagań:

Krok 1.

Każdy gracz, który chce otrzymać Złoty Łyżkowidelec musi udać się do infirmerii i wrzucić Srebrną Łyżkę do wanny z krwią na przeciwko spawnu skrzynki losującej. Jego bronią do walki wręcz ponownie zostanie nóż.

Krok 2.

Gracz wyposażony w Kwaśnego Gata musi udać się do podziemnych pryszniców i zabić nim odpowiednią ilość zombie. Po wykonaniu kroku, wszyscy usłyszą Demoniczny głos.

Krok 3.

Każdy gracz może odebrać Złoty Łyżkowidelec. Wystarczy udać się z powrotem do infirmerii i dokonać interakcji z wanną, do której wrzucało się łyżkę. Pojawi się w niej ręka zombie trzymająca Złoty Łyżkowidelec. Można go zabrać przyciskiem użycia.

Jeżeli gracz zginie mając przy sobie Złoty Łyżkowidelec, będzie musiał ponownie zdobyć Srebrną Łyżkę a następnie powtórzyć kroki 4. i 6.

Blood of the Dead

Wymagania

W celu zdobycia Złotego Łyżkowidelca gracz musi spełnić następujące wymagania:

Krok 1.

Srebrną Łyżkę należy zabrać do ambulatorium i odłożyć do pustej wanny w pomieszczeniu po lewej stronie od KN-57. Wiąże się to z utratą łyżki jako broń do walki wręcz i przywrócenie w to miejsce noża.

Krok 2.

Przy pomocy Kwaśnego Gata lub Magmagata należy zabijać zombie na dachu więzienia. W ten sposób napełnia się wannę z poprzedniego kroku ściekającą z sufitu krwią. Gdy zostanie wypełniona, należy opóźnić ją przyciskiem użycia.

Krok 3.

Po wykonaniu poprzedniego kroku z wieży ciśnień zacznie ściekać krew. Należy uszkodzić cztery żółte wsporniki wieży, aby doprowadzić do jej zawalenia.

Krok 4.

Wystarczy udać się na środek pomostu i rzucić Przywracaczem piekła w gałąź przy zawalonej wieży, aby odebrać Złoty Łyżkowidelec.

Krok ten musi być powtórzony, jeśli gracz zginie i będzie chciał odzyskać Złoty Łyżkowidelec.

Ciekawostki

Mob of the Dead

  • Na ekranie ładowania, można zobaczyć Złoty Łyżkowidelec.
  • Złoty Łyżkowidelec pozwala na zabicie Brutusa 7 uderzeniami.
  • Wystarczy jedno uderzenie Złotym Łyżkowidelcem, aby zabić innego gracza w ostatnim kroku Easter Egga.

Galeria