BO4topright Ztr

Złoty nóż więziennyCudowna Broń, występująca na mapie Blood of the Dead. Stanowi ona ulepszenie Złotego Łyżkowidelca. Może zostać dalej ulepszony do postaci Złotego Łyżkowidelconoża.

ZdobywanieEdytuj

WymaganiaEdytuj

W celu uzyskania Złotego nożna więziennego gracz musi spełnić następujące wymagania:

Krok 1.Edytuj

Po spełnieniu wymagań gracz musi udać się do tunelu poprzecznego, gdzie w przejściu do nowego budynku przemysłowego znajduje się duży zbiornik z cieczą. Jego zadaniem jest zabicie przy nim 100 zombie w walce wręcz. Wykonanie kroku sygnalizuje charakterystyczny dźwięk oraz wypełnienie zbiornika krwią.

Krok 2.Edytuj

Należy dokonać interakcji ze zbiornikiem. Ręka zombie zabierze Złoty Łyżkowidelec, a gracz ponownie posiądzie nóż.

Krok 3.Edytuj

Zadaniem gracza jest zebranie przy pomocy Odkupiciela piekła trzech kolorowych kamieni:

  • Zielony kamień – blok D – leży na ziemi za środkową barykadą;
  • Czerwony kamień – Eagle Plaza – leży na rogu dachu między Cerberem a wejściem do kwatery naczelnika;
  • Niebieski kamień – doki – znajduje się wewnątrz sieci, w której była Srebrna Łyżka. Konieczne jest ponowne zasilenie dźwigu.

Krok 4.Edytuj

Zebrane kamienie należy odłożyć po jednym pod każdą z dostępnych na mapie pułapek. Zielony pod kwasową, czerwony pod wirującą, a niebieski pod wiatrakową. Następnie konieczne jest zabicie każdą z nich 100 zombie, co spowoduje ujawnienie ukrytych w kamieniach klejnotów, które należy podnieść.

Krok 5.Edytuj

Gracz musi skorzystać z szybkiej podróży ze stołówki do tunelu poprzecznego. Tuż po jej zakończeniu, przed zamknięciem się włazu, należy rzucić Odkupicielem piekła w znajdujący się pod nim samorodek złota. Ten następnie upadnie pod ścianą naprzeciwko włazu i może zostać podniesiony.

Krok 6.Edytuj

Zdobywszy wszystkie klejnoty i samorodek złota, należy wszystko odłożyć na prasę w nowym budynku przemysłowym. Duchy uruchomią urządzenie i po chwili możliwe jest odebranie z niego Złotego noża więziennego.