FANDOM

BO2topright Ztr

Zajezdnia autobusowa – podmapa mapy trybu Zombie TranZit, występująca w Call of Duty: Black Ops II.

OpisEdytuj

Akcja mapy odbywa się w nieokreślonym czasie na terenie zajezdni autobusowej – pierwszego przystanku na mapie TranZit. Charakteryzuje się ona znacznie uproszczoną funkcjonalnością, objawiającą się m.in. brakiem atutów, Pack-a-Puncha i innych funkcji z wyjątkiem czterech broni na ścianach, skrzynki losującej i power-upów. Jedynym dostępnym trybem na tej mapie jest przetrwanie.

W przypadku gry niestandardowej, w zależności od ustawień gospodarza, możliwe jest wyłączenie skrzynki losującej i power-upów, a także umożliwienie odradzania się piekielnych psów podczas specjalnej rundy.

PomieszczeniaEdytuj

Budynek zajezdniEdytuj

Budynek zajezdni jest miejscem, w którym rozpoczyna się rozgrywkę. Zombie dostają się do środka przez 4 barykady, a na ścianach można kupić takie bronie jak M14 i Olympia. Kosztujące 750 punktów drzwi prowadzą na ulicę. W trzeciej rundzie pęknięcia w podłodze poszerzają się i wypełniają lawą.

UlicaEdytuj

Ulica jest znacznie większym obszarem, w którym znajdują się 3 barykady i 5 spawnów zombie. Oprócz tego na ścianach można kupić MP5 oraz Remington 870 MCS. Możliwe jest też wylosowanie broni ze skrzynki losującej.

Dostępna brońEdytuj

  Broń startowa  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  

Dostępne funkcjeEdytuj

  Power-upy  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Światło ich oczu obrazek osiągnięcia Światło ich oczu (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Na Green Run użyj 1 IEM do spacyfikowania co najmniej 10 zombie.

CiekawostkiEdytuj

  • Zajezdnia autobusowa i Nacht der Untoten (wersja World at War) są jedynymi mapami, na których nie ma atutów.

GaleriaEdytuj