MW3tr

Zalać rynek – przedostatnia misja operacji specjalnych i trzecia z Poziomu 4 w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

Misja zaczyna się w sklepie jubilerskim znajdującym się niedaleko Wall Street w Nowym Jorku. Na początku gracz dowiaduje się od Overlorda, iż wrogi zakładnik powiedział, że tajne rosyjskie szyfry znajdują się gdzieś w budynku nowojorskiej giełdy. Celem misji jest odnalezienie wszystkich trzech kodów i przesłanie ich do CENTCOMU. Najpierw trzeba przebić się do budynku giełdy. Wróg z pomocą stacjonarnych karabinów maszynowych, psów i trującego gazu stawia zacięty opór. Następnie trzeba wejść do budynku giełdy i zabić znajdujących się tam wrogów. Po drodze gracz ma szansę uzupełnić amunicję. Kiedy poradzi sobie ze wszystkimi, należy wziąć wszystkie laptopy z szyframi i pójść drabiną na dach budynku. Tam trzeba odnaleźć wieżę nadawczą, podpiąć się do niej i poczekać na wysłanie tych szyfrów.

W tym czasie zadanie uprzykrza wróg znajdujący się na dachu sąsiedniego wieżowca, a w pewnym momencie przylatuje wrogi Little Bird i Mi-8, który wyładowuje rosyjskich żołnierzy niedaleko pozycji gracza. Do tego należy doliczyć ostrzał z moździerza, trujący gaz oraz fakt, że nieprzyjaciel może zdalnie zakłócać przesył danych. Kiedy wszystkie szyfry się prześlą, dowództwo powiadamia, że niedługo przyleci Black Hawk, by ewakuować gracza.

Aby ukończyć misję przydałoby się jak najczęściej ostrzeliwać wroga z granatnika XM25. Za jego pomocą można też zniszczyć wrogie jeepy. Należy pamiętać, by unikać chmar trującego gazu. Kiedy gracz rozpocznie przesyłanie, rozsądniej jest zmienić granatnik na niedaleko leżącą snajperkę Barrett .50cal, by za jej pomocą ostrzeliwać wroga z sąsiedniego dachu. Wrogiego Little Birda łatwo się pozbyć ostrzałem z M4A1 (wystarczy niecały magazynek). Kiedy wróg zakłóci przesyłanie, należy je wznowić dopiero wtedy, gdy można to zrobić bezpiecznie.