FANDOM

MW3tr RealWorldtr
„To miejsce przypomina fortecę. Tylko jedno wejście lub wyjście, no chyba że potrafisz latać. ”
— MacMillan opowiadający Price'owi o zamku
Zamek Karlstejn – twierdza Wewnętrznego Kręgu występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Według MacMillana nic ciekawego nie działo się w zamku za czasów Zachajewa i nie było żadnych spotkań z ważnymi postaciami partii.

Infiltracja twierdzy Edytuj

Ponieważ do zamku prowadziło ''tylko jedno wejście lub wyjście'' Price razem z Jurijem przedostali się do środka przy pomocy spadochronów. W środku roiło się od wrogów i pojazdów opancerzonych ale bohaterowie kontynuowali misję mimo niechęci Price'a do Jurija po tym co się stało. Po kilku minutach cichego eliminowania wrogów, przekradania się między patrolami i podkładania C4, trafili do więzienia gdzie byli więzieni m.in rebelianci. Po strzelaninie w więzieniu bohaterowie musieli się spieszyć i wykonać swoją misję przed znalezieniem ciał przez wrogów. Następnie po rusztowaniu przekradli się do pokoju, w którym na ekranie widać było Makarowa razem z prezydentem Rosji, który grozi, że skrzywdzi jego córkę jeśli nie wyda mu kodów. Jednocześnie dostajemy informację, że Rosjanie są już w drodze do Berlina aby ją porwać. Chwilę po tym aktywuje się alarm, a Price po rzuceniu granatu razem z Jurijem uciekają. Po kilku minutach walk żołnierze byli już poza zamkiem lecz wrogowie rzucili przeciw nim pojazdy opancerzone. Na szczęście BTR-80 był na moście, pod którym był umieszczony ładunek wybuchowy i po zdetonowaniu go spadł w przepaść. Po kolejnej wymianie ognia bohaterowie wsiedli do samochodów i uciekli skacząc w przepaść na spadochronach. Tuż po ucieczce zostali zabrani przez Nikołaja do bazy.