FANDOM

BO2topright Ztr
Call of Duty Black Ops 2 - zombie turned mode "Turned" music

Muzyka podczas gry w trybie Zawrócony

Zawrócony (ang. Turned) – tryb gry w trybie Zombie występujący w Call of Duty: Black Ops II. Jest częścią DLC Revolution. Można zagrać w ten tryb tylko w Green Run w restauracji i w Buried w dzielnicy.

W ten tryb może głównie zagrać maksymalnie 4 graczy, na początku rozgrywki każdy gracz staje się zombie i zadaniem jest znalezienie "Lekarstwa", gracz który dotknie lekarstwa staje się człowiekiem (CDC) i zadaniem trzech pozostałych graczy jest zabicie człowieka, gdy gracz który jest zombie zabije gracza który jest człowiekiem, to gracz, który był zombie, staje się człowiekiem i na odwrót, za każde przeżyte dwie sekundy gracz który jest człowiekiem dostaje 10 punktów, wygrywa gracz który zdobył większą ilość punktów od innych graczy.

Gracz który jest człowiekiem na początku ma Executionera, broń się zmienia za każdym razem gdy gracz zabije zombie.

Jako zombie gracz może łatwiej zobaczyć człowieka a nawet widzieć go przez ścianę.

Broń Dostępna Edytuj

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Superuzbrojenie Superuzbrojenie (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
W knajpie Zawróceni zabij każdym typem broni podstawowej podczas meczu publicznego.
Uwolnij małpę Uwolnij małpę (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
W knajpie Zawróceni odzyskaj małpkę z talerzami w meczu publicznym.
Widze żywych ludzi Widzę żywych ludzi (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij człowieka w knajpie Zawróceni, kiedy jego wabik jest w grze podczas meczu publicznego.

CiekawostkiEdytuj

  • Zombie w tym trybie są szybkie tak samo jak w Tranzit kiedy będzie się "sprintować".
  • W muzyce podczas gry w trybie Zawrócony, można usłyszeć niektóre słowa z dwóch piosenek, Abracadarve i 115.
  • Zombie sterowany przez gracza który ma najwięcej punktów ma niebieskie oczy a zombie sterowany przez gracza, który ma mniej punktów niż prowadzący gracz ma pomarańczowe oczy.