MW3tr

Zawrót głowy – szósta misja operacji specjalnych w Call of Duty: Modern Warfare 3. Druga w Collection 3: Chaos Pack.

Opis Edytuj

Gracz startuje ze Starstreakiem i G36C. Najpierw należy zniszczyć 4 śmigłowce wroga, a następnie bronić dachu, który atakuje ochrona tego hotelu i Kolosy. Najlepiej rozwalić śmigłowce Kolosa rakietnicą. Następnie potrzebny będzie spadochron, więc trzeba rzucić znacznik. Gdy spadochron spadnie bierzemy go i zeskakujemy z dachu. Później trzeba tylko zabić wrogów w drodze do wyznaczonego punktu.

Wynik misji Edytuj

Do ostatecznego wyniku misji zalicza się:

  • Wybrany poziom trudności
  • Czas
  • Zabójstwa
  • Śmigłowce zestrzelone

Jest kolos - nie ma kolosa obrazek osiągnięcia mw3 Jest kolos - nie ma kolosa (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Po tym jak wylądują, zniszcz wszystkie kolosy w misji "Zawrót głowy" na poziomie Weteran.
Na szczycie obrazek osiagniecia Na szczycie (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Ukończ misję operacji specjalnych "Zawrót głowy" na poziomie trudności Weteran.
Packa na muchy obrazek osiągnięcia mw3 Packa na muchy (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Zniszcz wszystkie śmigłowce w misji operacji specjalnych "Zawrót głowy".
Wierzcholek obrazek osiagniecia Wierzchołek (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Ukończ misję operacji specjalnych "Zawrót głowy" na dowolnym poziomie trudności.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja w całej grze, w której występuje Starstreak.