Cod4topright MWRtopright SJtr

Zbędna załoga – druga misja w Call of Duty 4: Modern Warfare. Postacią grywalna w tej misji jest John "Soap" MacTavish.

OpisEdytuj

To druga misja, w której gracz wciela się w żołnierza SAS. Rozpoczyna się w chwili, gdy kończy się przygotowanie do desantu na estoński frachtowiec, w którym prawdopodobnie znajduje się transportowana bomba atomowa. Do misji przydzieleni zostali również Gaz, Wallcroft, Griffen i dowódca Bravo Team Kapitan Price. Na początku drużyna spuszcza się po linie pod mostkiem kapitańskim, który zostaje potem oczyszczony. Następnie gracz przeszukuje statek w celu znalezienia bomby. Po odnalezieniu jej, bierze manifest (raport z rejsu), który jest w języku arabskim i wszyscy udają się do punktu ewakuacji. W czasie ucieczki statek atakują rosyjskie MiG-29, a statek zaczyna tonąć. Soap w ostatniej chwili skacze na pokład śmigłowca i drużyna się ewakuuje.

PostacieEdytuj

Osobny artykuł: Zbędna załoga/Galeria

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy graczowi nie uda się skoczyć na pokład helikoptera, pojawi się napis "Nikomu nie udaje się pierwszy skok". Jest to cytat z filmu Matrix.
  • Tylko w tej misji można znaleźć Desert Eagle.
  • Kompani posiadają M4A1 z tłumikiem. Broni tej nie można zdobyć, zabijając któregoś z nich, gdyż oznaczałoby to ogień sojuszniczy. Można go zdobyć komendą give all.