FANDOM

CoD2tr Cod5topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright AWtopright BO3topright IWtopright WWIItopright
Zdobycie flagi (CTF) – tryb gry trybu Multiplayer występujący w Call of Duty 2, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: Infinite Warfare i Call of Duty: WWII.

Zasady gry Edytuj

Gracze dzielą się na dwie drużyny i spawnują się obok własnej flagi. Zadaniem drużyn jest podejście do wrogiej flagi i przeniesienie jej do własnej. Za to dostaje się punkt. Drużyna, która zdobędzie maksymalną ilość punktów (w zależności od części gry może to być limit 5 lub 3 punktów) lub po upływie czasu będzie miała ich więcej, wygrywa rundę. Po tym następuje zmiana stron i obie drużyny starają się robić to samo co w poprzedniej. Jeśli będzie remis, to gra się jeszcze jedną rundę.

Flaga po zdobyciu wraca na swoje miejsce. Jeśli gracz niosący flagę zostanie zabity, to w tym miejscu flaga będzie stać. Drużyna przeciwna może na nią wejść, w takim wypadku flaga wróci na swoje miejsce.

W większości części gracz niosący flagę jest widoczny na mapie w czasie rzeczywistym (sojusznik) lub widoczny tylko co kilka sekund, podobnie jak w przypadku włączonego BSP (wróg).

Gracze mają nieograniczoną ilość żyć, lecz czasami muszą odczekać kilka sekund przed ponownym spawnem.