Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Zestaw Kwaśny Gat – jeden z przedmiotów do budowania na mapach Mob of the Dead i Blood of the Dead w trybie Zombie.

Opis

Zestaw Kwaśny Gat umożliwia skonwertowanie Blundergata lub Magmagata do postaci Kwaśnego Gata. Po zbudowaniu go wystarczyć umieścić w nim broń i odczekać chwilę. Zakończenie konwersji sygnalizowane jest odpowiedni dźwiękiem. Wtedy to gracz, który umieścił broń w zestawie, może odebrać Kwaśnego Gata. Jeśli przed konwersją była ona ulepszona przy pomocy Pack-a-Puncha, ponowne ulepszenie nie jest konieczne.

Miejsce występowania części

Zestaw Kwaśny Gat składa się z trzech części: teczki, silnika i kwasu. Zbudować go można na dowolnym stole do budowania.

Teczka

Na mapie Mob of the Dead teczka znajduje się na terenie bloku więziennego. Może leżeć na stole przy bibliotece, w rogu przy skrzynce stanu Afterlife w pierwszej części bloku Broadway lub pod schodami w pobliżu zamkniętego power-upa w bloku Michigan.

Na mapie Blood of the Dead teczka znajduje się w tunelu poprzecznym pod Vapr-XKG.

Silnik

Na mapie Mob of the Dead silnik znajduje się na terenie Biura Strażnika. Może leżeć w rogu obok Uzi, po lewej stronie od skrzynki losującej lub przy kominku obok Speed Coli.

Na mapie Blood of the Dead silnik znajduje się w przejściu transferowym na stole za zamkniętą bramą. Do jej otwarcia potrzebny jest klucz strażnika.

Kwas

Na mapie Mob of the Dead kwas znajduje się na terenie infirmerii. Może leżeć na stole obok wanny z krwią, na podłodze w sąsiednim pomieszczeniu lub na stole w korytarzu po drugiej stronie.

Na mapie Blood of the Dead kwas znajduje się w zamkniętej szafce w ambulatorium. Do jej otwarcia potrzeby jest klucz strażnika.

Osiągnięcia i trofea

Kwasny zrzut.jpg Kwaśny zrzut (Brązowe Bronze.png) (20Gamerscore.png)
W Mob of the Dead, skonwertuj broń korzystając z zestawu.

Galeria