Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Zestaw do montażu Blastera – przedmiot do budowania, występujący na mapie Alpha Omega w Call of Duty: Black Ops IIII.

Opis[]

Zestaw do montażu Blastera, jak sama nazwa wskazuje, umożliwia konstruowanie różnych wersji Ray Guna Mark II. W tym celu gracz musi zdobyć korpus Blastera MK II oraz odpowiednią skrzynkę z amunicją, co zostało opisane w oddzielnym artykule. Następnie wystarczyć podejść do zestawu, aby wymienić obecnie trzymaną broń, na nowo zbudowany wariant Ray Guna Mark II.

Miejsca występowania części[]

Do zbudowania zestawu potrzeba trzech części: przewód rurowy, puszka i pojemnik. Buduje się go na piętrze pokoju operacyjnego.

Przewód rurowy

  • Żółty dom - parter – na stole w kuchni;
  • Żółty dom - piętro – na półce przy dziurze w drzwiach;
  • Żółty dom - piętro – na stoliku z lampą;

Puszka

  • Magazyn – na beczkach przy przejściu do generatorów;
  • Magazyn – wchodząc do głównej części obszaru od strony elektrycznej pułapki, w rogu po lewej stronie, na półce;
  • Magazyn – na jednej z beczek zlokalizowanych na prawo od Titana.

Pojemnik

  • Izolatka – na biurku przy schodach;
  • Sterowanie APD – na krześle po lewej stronie schodów prowadzących do izolatki;
  • Sterowanie APD – na półce w rogu, przy miejscu na skrzynkę losującą;