Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3.

Zrzut pułapka – seria ofiar występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Działanie[]

Zdobywana po pięciu zabójstwach niekoniecznie bez śmierci. Po wezwaniu, na oznaczone miejsce zostaje zrzucona zaminowana skrzynia wyglądająca jak skrzynia w której zostają przetransportowane różnorakie przedmioty. Jeśli wróg do niej podejdzie, zobaczy że w środku jest prawdopodobnie wysoka nagroda serii zabójstw np. Pave Low, Dron Szturmowy czy Reaper. Podczas próby otworzeniu wydaje ona głośny, wysoki dźwięk i eksploduje zadając ogromne obrażenia wszystkim wokół. Zrzut eskortowany również ją zrzuca, czasami jednak zamiast niej może pojawić się normalna nagroda serii ofiar. Zrzut pułapkę można było po raz pierwszy zaobserwować w zwiastunie trybu wielu graczy.

Ciekawostki[]

  • Warto wiedzieć, że gracze używający tarczy kuloodpornej mogą podjąć próbę jej otwarcia bez obawy o śmierć, ponieważ ich broń może pochłonąć wystarczająco dużo obrażeń zadanych przez pułapkę.
  • Pułapka potrafi zabić graczy posiadających tarczę (perk).
  • Wszystkie ikony nagród które pokazują się po jej najechanie są z ofensywnego pakietu.
  • Najniższa nagroda pokazująca się przy zrzucie to BSP.

Galeria[]