Call of Duty Wikia
Advertisement

"On beş yıl önce, biraz ayak işi için Captain MacMillan'ın komutası altında Chernobyl'deydim. Hedef: Imran Zakhaev. Onu öldürecek atışı yapabilmek için terk edilmiş şehre gizlice sızmamız gerekiyordu."
Call of Duty: Modern Warfare Remastered görev açıklaması
"İkinci Dünya Savaşı'ndan bu yana, hükumetimiz ilk defa üst düzey bir suikast emri vermişti... Bu görevde Captain MacMillan'ın komutası altındaydım..."
— Captain Price

"All Ghillied Up", Call of Duty 4: Modern Warfare ve Call of Duty: Modern Warfare Remasteredin on üçüncü görevi. Önceden, Captain Price'ın henüz bir Teğmen olduğu zamanlarda geçen bir geçmişe dönme görevidir. Price ve Captain MacMillan, Imran Zakhaev'e bir suikast düzenlemek amacıyla önceden belirlenmiş bir gözlem noktasına sızmak zorundadır. Kronolojik olarak, hem Call of Duty 4'de, hem de tüm Modern Warfare serisindeki ilk görev olma niteliğini taşır.

— Captain Price

Karakterler[]

  • John Price (oynanabilir)
  • MacMillan
  • Imran Zakhaev (cutscene ve adı geçer)
  • Sergey (K.I.A.)

Olay örgüsü[]

Yıl 1996, Call of Duty 4: Modern Warfarede yaşananlardan tam 15 yıl önce. İngiliz Hükumeti bir suikast emri yetkilendirmiştir. O zamanlar henüz bir Teğmen olan Price, Captain MacMillanın komutası altındadır. İki asker, giyindikleri özel kamuflajlarla suikastı gerçekleştirecekleri hotelin gözlem noktasına sızmalı ve hedefleri Imran Zakhaev'i beklemek zorundadırlar.

Call of Duty 4: Modern Warfare'in her zamanki yüksek teknolojili, geniş bilgisayar ekranları içeren görev direktiflerinin aksine, All Ghillied Up görevinin brifinginde üstüne birtakım fotoğraflar iğnelenmiş bir basılı harita vardır. Ayrıca, bir geçmişe dönme görevi olduğundan, nostalji hissini artırmak için, brifing modern ekrandan, makara sonu izleri görülebilen eski moda bir projektör görünümüne geçiş yapar, bununla beraber görev de siyah-beyaz başlayıp anında renkli görüntüye geçiş yapar.

Düşman istihbaratı[]

19. Laptop kilisenin içinde, çan kulesinin en üstündedir. Düşman helikopteri bu istihbaratı ele geçirirken bir tehdit oluşturabilir.

20. Laptop nakliye kasalarının bulunduğu alanın ortasındadır. İstihbaratın etrafındaki alanda 3 adet düşman asker bulunur, fakat hızlı ve doğru zamanda davranılırsa bu askerler sizi fark etmeyecektir (en iyi yol devriye gezen bir düşmanın öldüğünde düşürdüğü susturuculu P90'ı kullanmak olabilir). Bu istihbaratı başarı ile ele geçirmek, MacMillan'dan yeteneklerinizi özen bir iltifat almanızı sağlayacaktır.

21. Laptop, düşman keskin nişancısının bulunduğu yangın merdiveninin en üst katındaki odadadır.

Olay örgüsü[]

Düşman istihbaratı[]

Advertisement