Вікі Call of Duty
Advertisement

Оперативно-тактична група 141 також відома просто як "Один-Чотири-Один" - багатонаціональний підрозділ сил спеціальних операцій. ЇЇ члени виступають головними героями Call of Duty: Modern Warfare 2 і Call of Duty: Modern Warfare 3, у яких її головною метою є затримання або ліквідація Володимира Макарова, російського ультранаціоналіста, відповідального за організацію російського вторгнення до Сполучених Штатів.

Структура[]

ОТГ-141 мала щонайменше вісімдесят п'ятьох відомих учасників, що були набрані із Сил Спеціальних Операцій Австралії, Канади, Великої Британії, США і лоялістів. Конкретні підрозділи, які надають "операторів" до ОТГ-141, невідомі. Однак, цілком ймовірно, що вони є американськими агентами, членами підрозділу "Дельта", оперативної групи швидкого реагування ВМС США (DEVGRU). Інші оператори є членами ВМС США, ВПС США, Корпусу морської піхоти, та Джозеф Ален, відомий своїм походженням із армійських рейнджерів. Також відомі британські, канадські та австралійські агенти зі Спеціальної повітряної служби, Спеціальної човнової служби, Канадського полку спеціальних операцій, 2-ї Об'єднаної оперативної групи та Спеціального полку Повітряної служби.

Командувач оперативної групи 141 - генерал-лейтенант Шепард, він і очолює операції оперативної групи. Крім того, солдати Спеціальної повітряної служби, такі як капітан Джон "Соуп" МакТавіш, лейтенант Саймон "Гоуст" Райлі та сержант Гері "Роуч" Сандерсон служать операторами під час польових місій. Після звільнення з Петропавлівського ГУЛАГу капітан Спеціальної повітряної служби Джон Прайс також служить польовим командиром.

Розформування[]

Під час подій у Modern Warfare 2, генерал-лейтенант Шепард зрадив ОТГ-141. Згодом усі члени групи були або ліквідовані, або втекли. Шепард був вбитий Соупом, а ОТГ-141 дезавуйована. У Call of Duty: Modern Warfare 3 кілька вцілілих з групи, таких як Джон Прайс та Соуп, возз'єдналися з Ніколаєм і його групою лоялістів, продовжуючи діяти за підтримки нинішнього оперативника Спеціальної повітряної служби та колишнього колеги Прайса МакМіллана, щоб завершити своє головне завдання - знищити Володимира Макарова.

Відновлення репутації[]

Після порятунку російського президента Бориса Воршевського та його доньки Єлени з алмазної копальні у східному сибіру, НАТО відновила ОТГ-141. Потім вони почали зосереджувати свої зусилля на тому, щоб знов вистежити Макарова, зрештою знайшовши та вбивши його через три місяці у Об'єднаних Арабських Еміратах.

Список відомих учасників[]

Основна стаття: ОТГ-141/Члени

Озброєння[]

Штурмові гвинтівки[]

  • M4A1
  • ACR
  • SCAR-H
  • TAR-21
  • M16A4
  • AK-47
  • G36C
  • SCAR-L

Пістолети-кулемети[]

  • MP5
  • MP5K
  • UMP45
  • KRISS Vector
  • Mini-Uzi

Легкі кулемети[]

  • M240
  • AUG HBAR
  • RPD
  • PKP Pecheneg
  • MK46

Пістолети[]

  • G18
  • USP .45
  • .44 Magnum
  • M1911 .45
  • M9
  • Desert Eagle
  • Five Seven
  • P99

Рушниці[]

  • W1200
  • M1014
  • AA-12
  • SPAS-12

Снайперські гвинтівки[]

  • M14 EBR
  • Intervention
  • Barrett .50cal
  • RSASS

Пускові установки[]

  • M203
  • FGM-148 Javelin
  • GP-25
  • AT4
  • Thumper
  • RPG-7

Значні військові операції[]

Між 2011 та 2013[]

  • Порятунок заручників в Україні.

2013[]

  • Порятунок заручників на захопленому літаку.

2016[]

  • Проникнення на російську авіабазу в гірському хребті Тянь-Шань у Казахстані, шоб отримати модуль ACS.
  • Захоплення Алехандро Рохаса в Бразилії, Ріо-де-Жанейро та втеча з фавел.
  • Ліквідація ворогів та порятунок заручників на нафтовій платформі Вихорєвка 36.
  • Порятунок в'язня №627 з Петропавлівського ГУЛАГу.
  • Проникнення на військово-морську базу "Рибачий" поблизу Петропавловська та запуск міжконенинтальної балістичної ракети, націленої на США.
  • Рейд на маєток Макарова та вилучення DSM на кордоні росії та Сакартвело.
  • Втеча від людей Макарова та Шепарда в американському парку з утилізації транспортних засобів 437 на південний захід від Кандагару, Афганістан
  • Проникнення в штаб-квартиру "Шедоу компані" та вбивство Шепарда.
  • Порятунок Соупа до укриття Ніколая в Індії.
  • Пошук вантажа Макарова у Сьєрра-Леоне.
  • Пошук Варабе, чоловіка, причетного до хімічних атак на Європу.
  • Рух через Прагу, щоб дістатися до оглядової точки для вбивства Макарова.
  • Проникнення в замок Карлштейн у Празі, який використовується силами Ближнього Кола як база, з метою дізнатися місцезнаходження Макарова.
  • Спільна операція з підрозділом "Дельта" з порятунку президента росії Бориса Воршевського і його доньки Єлени з алмазної копальні.

2017[]

  • Вбивство Макарова в готелі Оазис.

Емблеми[]

Advertisement