Вікі Call of Duty
Advertisement
Саймон Райлі
SimonRiley Mobile
Також відомий як Ghost (Гоуст)
Звання Лейтенант
Місце народження Великобританія
Дата смерті 15 серпня 2016

Грузинсько-російський кордон, Кавказькі гори (Modern Warfare 2)

Статус Помер при виконанні завдання (Modern Warfare 2)

Живий (Call of Duty: Mobile)

Саймон "Гоуст" Райлі - видатний боєць ОТГ-141, відомий своєю культовою балаклавою із візерунком з черепом, гарнітурою та темно-червоними окулярами. Брав участь у багатьох операціях та диверсіях.

Біографія[]

Минуле[]

До служби[]

Саймон Райлі мав дуже важке дитинство, коли він ріс у Манчестері, Англія, через його бездушного батька. Він часто приводив додому небезпечних тварин і знущався над Саймоном, доходячи навіть до того, що змушував його поцілувати змію. Коли він і його молодший брат Томмі підростали, Томмі завжди вдягав маску з черепом вночі, щоб полякати Саймона.

Приєднання до армії[]

Раніше Саймон був учнем м'ясника в продуктовому магазині, але приєднався до армії після терактів 11 вересня. Зрештою його прийняли до Спеціальної Повітряної Служби (SAS).

Повернення з армії[]

Повернувшись додому у відпустку у січні 2003 року, Саймон побачив, у якому стані були його мати і брат. Томмі був залежним від наркотиків і крав їх у матері, щоб підтримувати свою звичку. Саймон вирішив не повертатися до армії, доки не налагодить справи зі своєю родиною. Він працював, щоб допомогти Томмі подолати свою залежність, а в березні 2004 року побив свого батька та вигнав його з дому за всі жорстокості, що заподіяв сім'ї. До червня 2006 року Томмі деякий час не вживав і одружився на жінці на ім'я Бет. Райлі був кумом на весіллі Томмі. Бет також народила хлопчика на ім'я Джозеф, який став племінником Райлі.

Переслідування Мануеля Роби[]

Саймона вилучили для операції в Ірані і приєднали до американської команди, які було доручено знищити Сарагоський наркокартель, очолюваний Мануелем Робою. Коли він і його команда зробили свій перший крок на День мертвих, командир команди, майор Вернон, видав їх ворогу. Райлі та його товаришів по команді привезли до закладу і катували місяцями. Незважаючи на тортури, Вернон не зміг повністю зламати Райлі. Роба вбив Вернона за невдачу, а пізніше поховав Райлі живцем у труні Вернона, залишивши його помирати. Використовуючи щелепну кістку з гнилого трупа Вернона, Райлі зміг пробитися крізь труну на свободу та якимось чином повернутися через кордон до Техасу.

Через чотири місяці його травми зажили, але він все ще страждав від проблем із самоконтролем, що не дозволяло йому повернутися до активної служби. Після зустрічі з двома колишніми товаришами по команді з цієї місії, Кевіном Спарксом і Маркусом Вашингтоном, він зрозумів, що Роба промив їм обом мізки. Він намагався вбити Спаркса, але був змушений тікати після несподіваної появи Вашингтона. Втікаючи, він повернувся додому і побачив, що Вашингтон вбив його матір, брата Томмі, невістку Бет та племінника Джозефа.

Він вбив Спаркса та Вашингтона, перш ніж повернутися до Мексики, щоб раз і назавжди знищити Робу. Райлі влаштував засідку на "праву руку" Роби, Гілберто, і тортурами витягнув з нього місцезнаходження Роби. Прибувши на територію торговця наркотиками, він методично знищив його охоронні патрулі, перш ніж напасти на сам особняк, і після тривалої перестрілки вбити Робу. Озброївшись інформацією про контакти та ділові стосунки голови наркокартеля, він вже готувався покинути місце, але до нього звернувся Генерал Шепард, який завербував його до ОТГ-141.

ОТГ-141[]

Україна[]

Simon Ghost Riley MW2G

Гоуст у заручниках в Україні

Одного разу його відправили розбиратися з терористами, що захопили заручників у початковій школі в Україні. Він навмисно дозволив себе спіймати та розповів терористам та дітям про своє минуле до того, як прибула решта його команди, щоб звільнити його та дітей.

Операція "Кінгфіш"[]

8 жовтня 2013 року розпочалася Операція "Кінгфіш", в якій брали участь Гоуст, Джон Прайс,Соуп,Роуч,Сендмен і Фрост, де вони мали спіймати Макарова. Вони напали на основну базу й змогли зібрати певну інформацію, зокрема Гоуст вбив бійця в кімнаті управління, але вони потрапили в засідку, яка змусила команду евакуюватися до літака. Під час евакуації Соуп був поранений з РПГ, тож Сендмен наказав Роучу віттягнути його до гвинтокрила. В цей час Прайс і Гоуст прикривали шлях до відступу, проте Прайс приказав Гоусту відступати разом з іншими та залишився. Коли усі сіли до гвинтокрила, Прайса було поранено та схоплено. Пізніше його відправили до ГУЛАГу.

Полювання на Рохаса[]

13 серпня 2016 року, після теракту Макарова в аеропорту москви, Гоуст разом з ОТГ-141 направився в Бразилію, Ріо-де-Жанейро, для пошуку та захоплення Алехандро Рохаса - людини, що постачала Макарову зброю та боєприпаси. Однак його місцезнаходження залишалося невідомим, тому потрібно було знайти його компаньйона. Прибувши до місця перебування спільника Рохаса, тактична група розділилася на дві частини: люди на чолі з МакТавішем слідкували за ним із авто, в той час як група Гоуста знаходилася на сусідній вулиці на випадок погоні. Помічник Рохаса викриває стеження за собою та відкриває вогонь по авто групи капітана МакТавіша і вбиває водія. Роуч і МакТавіш відправляються в погоню, до них приєднується інша частина групи, Роуч знешкоджує спільника пострілом в ногу. Допитавши його електротоком, Гоуст переслідував Рохаса через фавелу, що було чутно по радіо. Пізніше йому з командою довелося евакуюватися на гвинтокрилі Ніколая.

Диверсія на нафтових вишках/Врятування в'язня №627[]

COD Ghost oil rig

Гоуст під час диверсії на нафтових вишках

Після втечі з Південної Америки Гоуст приєднався до решти ОТГ-141, яка готувала контратаку з 6-м флотом США проти росіян. Використовуючи інформацію, отриману від Рохаса, вони дізнаються, що в'язень №627, єдиний чоловік, якого Макаров ненавидів більше, ніж американці, був замкнений у ГУЛАГу, хоча шлях, що веде до в'язниці, був заблокований нафтовими вишками, які були захоплені росіянами. Націлившись на найменш захищену вишку, Гоуст та решта підрозділу морських котиків проникли та очистили її від ворогів та врятували кількох заручників. Після виконання місії Гоуст приєднався до атаки на ГУЛАГ, де він мав взяти під контроль системи безпеки та направити своїх союзників до в'язня, яким незабаром виявився капітан Джон Прайс. Після його визволення Гоуст і вся команда евакуюються з ГУЛАГу.

Непередбачені обставини[]

Коли капітан Прайс повернувся до їхніх лав, він незабаром розробив план на випадок непередбачених обставин, щоб завершити війну в Америці шляхом проникнення на російську базу підводних човнів. Група знов розділилася на дві частини: Прайс і Роуч, та команда Гоуста. На своєму шляху Прайс і Роуч зустрічають ворожий БТР та під його обстрілами стрімголов направилися вглиб лісу. Пройшовши усі лісові патрулі, вони виходять на скелю. Об'єднавшись з Гоустом, та дійшовши до бази, вони споглядають за запуском міжконтинентальної балістичної ракети, котру запустив капітан Прайс. Гоуст зв'язався з командуванням щодо коду "Black", який означав, що виникла загроза ядерної зброї і від неї потрібно негайно позбутися.

Розшук Володимира Макарова[]

Ghost's death Shepherd Loose Ends MW2

Генерал Шепард вбиває Гоуста

Шепард визначив дві останні схованки для Макарова та його людей: на грузинсько-російському кордоні та на складі літаків в Афганістані. Знаючи, що вони повинні бути в двох різних місцях одночасно, Гоуст призначає себе і Роуча, разом з більшою частиною ОТГ-141, щоб зайняти безпечний будинок, а Соуп і Прайс досліджують склад літаків. Роуч просувається вперед, але встигає, як і Гоуст, зреагувати на стрибаючі міни та лягає на землю, вони потрапляють в засідку, засим гине майже вся ударна група. Вчотирьох (Гоуст, Роуч, Озон і Скеркроу) вони дістаються дому Макарова, де Роуч за наказом Гоуста зачищає два поверхи та підвальне приміщення і підключає носій даних до комп'ютера.

Починається масована атака на дім силами Макарова, в ході якої виживають лише Роуч та Гоуст. Після завершення завантаження даних на носій, вони спішно покидають будівлю, прориваючись через численну кількість супротивників, однак Роуч підривається на міні і Гоуст тащить його до гвинтокрила на собі. Шепард особисто забирає носій даних у Гоуста, та застрелює їх обох. Згодом Роуч прийшов до тями, побачивши, як генерал Шепард наказав облити їх бензином та кинув свою сигару в них.

Advertisement